اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه یاسوج:

دانشگاه آزاد یاسوج از بهترین مراکز علمی جنوب کشور است

امام جمعه یاسوج گفت: دانشگاه آزاد یاسوج از بهترین مراکز علمی جنوب کشور است.

دانشگاه آزاد یاسوج از بهترین مراکز علمی جنوب کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز رئیس دانشگاه آزاد و رئیس نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و رئیس دفتر فرهنگ این دانشگاه با امام جمعه یاسوج دیدار کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی‌اصغر حسینی از مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج و فعالیت‌های آن‌ در گسترش و افزایش توسعه علمی و فرهنگی و پژوهشی تقدیر و تشکر کرد و گفت: دانشگاه آزاد اولین مرکز آموزش عالی در استان بوده و 18 سال پیش که نهال دانشگاه آزاد در استان کاشته شد و بنده به عنوان دومین استاد این دانشگاه بوده‌ام تا پیشرفت‌ها و توسعه این دانشگاه چشمگیر بوده است.

وی تصریح کرد: امروز دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج با بهره‌گیری از اساتید مجرب و علمی به عنوان یکی از بهترین مراکز علمی در جنوب کشور مطرح است.

امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد که به رشد و ارتقاء دانشگاه آزاد علاقمند است و به خاطر دانشگاه آزاد و حوزه علمیه از شیراز به استان آمدم.

حسینی افزود: اوج معنویت انسان تقرب به خدا بوده و تقرب و نزدیکی به خدا با دو بال علم و ایمان میسر است و تلاش در جهت افزایش آگاهی و توسعه علمی ارزشمند است.

در ادامه این نشست، رئیس دانشگاه آزاد یاسوج گزارشی از وضعیت دانشگاه و برگزاری جلسه هیئت امنای این دانشگاه ارائه داد.

کرم جانی‌پور افزود: امام جمعه یاسوج عضو حقوقی هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج است.

وی در ادامه افزود: این اولین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد است که با حضور مسئولان کشوری و استانی عضو در روز پنج‌شنبه جاری برگزار می‌شود و در این جلسه نسبت به تعیین رؤسای دانشگاه آزاد دهدشت و گچساران تصمیم‌گیری می‌شود.

انتهای پیام/2571/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول