اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی

رئیس جهاد دانشگاهی خراسان شمالی ابقا شد

طی حکمی از سوی رئیس جهاد دانشگاهی کشور، حکم ریاست رئیس فعلی جهاد دانشگاهی واحد خراسان شمالی تمدید شد.

رئیس جهاد دانشگاهی خراسان شمالی ابقا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی خراسان شمالی محمدحسین یادگاری در این حکم، رضا شاهین‌فر، رئیس فعلی واحد را به مدت دو سال دیگر به عنوان رئیس جهاد دانشگاهی استان خراسان شمالی معرفی کرده است.

بر اساس این گزارش در این حکم که به امضای دکتر یادگاری رسیده آمده است: به این وسیله ضمن تشکر از خدمات شایسته جنابعالی مجدداً برای مدت دو سال دیگر به سمت رئیس جهاد دانشگاهی واحد خراسان شمالی منصوب می‌شوید.

با توجه به ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی و اهمیت و جایگاه این نهاد انقلابی در انجام فعالیت‌های فرهنگی، پژوهشی، آموزشی و مسئولیت ویژه‌ای که در نشر مبانی فکری و تبیین مواضع اصولی و ارزشی در راستای تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی دارد، انتظار می‌رود در تعاملی سازنده، فعال و مبتکرانه با عناصر کارآمد، مسئولان، صاحب‌نظران و نخبگان استان، ضمن ظرفیت سازی‌های نوین، موجبات بهره‌گیری هرچه بیشتر از فرصت‌های موجود را فراهم آورید.

از خداوند متعال مزید توفیقات جنابعالی را در خدمت به انقلاب و ملت بزرگ ایران اسلامی و انجام وظایف محوله و پیشبرد منویات داهیانه مقام معظم رهبری خواستارم.

رضا شاهین‌فر، عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی بوده و از سال 83 به عنوان رئیس جهاد دانشگاهی استان خراسان شمالی فعالیت داشته است که از باسابقه‌ترین مدیران بومی خراسان شمالی به شمار می‌رود.

وی انتخاب به عنوان مدیر نمونه کشوری، مدیر نمونه پژوهش استان و جهادگر نمونه طی سه سال متوالی را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

انتهای پیام/63002/صا/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول