اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مرکزی:

مؤثرترین روش‌ دفاع در برابر تهدیدات دشمن پدافند غیر عامل است

معاون استاندار مرکزی گفت: امروز یکی از مؤثرترین و پایدارترین روش‌های دفاع در برابر تهدیدات دشمن پدافند غیر عامل است.

مؤثرترین روش‌ دفاع در برابر تهدیدات دشمن پدافند غیر عامل است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، ابوالقاسم نصراللهی ظهر امروز در ششمین همایش تخصصی مدیران کل پدافند غیرعامل استانداری‌های سراسر کشور در اراک اظهار داشت: اکثر کشورهای پیشرفته جهان امروز به این اصل مهم که باید در زمینه دفاع غیر عامل برنامه‌ریزی داشته باشند، معتقد هستند.

وی بیان داشت: خوشبختانه امروز اقتدار کشور ما در بحث نظامی از یک وجاهت ویژه در سطح منطقه و بین‌المللی برخوردار است و عدم حمله آمریکا به سوریه گواه این ادعاست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران بعد از حماسه دفاع مقدس در زمینه‌های نظامی و استراتژیک با کسب تجارب و تخصص‌های خاص به یک قدرت مهم تبدیل شده است، تصریح کرد: فعالیت در حوزه پدافند غیر عامل تاکنون به نتیجه مطلوب نرسیده است و باید برای تحقق این مهم بیشتر تلاش کرد.

نصراللهی اظهار داشت: امروز دستیابی به ایران مهم‌ترین هدف آمریکا، استکبار غرب و رژیم صهیونیستی است و باید در چنین وضعیتی خود را مجهز کرده و در تمام زمینه‌ها آماده باشیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند: «باید اشاعه ابعاد فرهنگ پدافند غیر عامل از شتاب و سرعت بیشتری برخوردار باشد تا به مرحله قابل قبولی دست یابد»، ابراز کرد: امروز اتکاء و پایبندی ما به نظام اسلامی است و باید به اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی پایبند باشیم، چراکه وعده‌های خداوند متعال مبنی بر صدارت جهانی اسلام حتمی است و نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه امنیت ملی و الهی می‌تواند در بسط و گسترش دین مبین اسلام نقش مهمی را ایفا کند.

معاون استاندار مرکزی بر لزوم حفظ سرمایه‌های ملی از قبیل انرژی، صنعت و بهداشت تأکید کرد و خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری کلان در حوزه نیروگاه‌ها، پتروشیمی، پالایشگاه و نیروگاه برق حرارتی به خصوص در استان مرکزی که یکی از قطب‌های مهم صنعتی کشور است، ضرورت دارد.

نصراللهی متذکر شد: امروز با توسعه انرژی در جهان ضرورت پدافند غیر عامل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و با شناسایی نقاط ضعف و قوت سیاست‌ها، تهدیدات را در کشور کاهش می‌دهیم.

وی در پایان اظهار کرد: پدافند غیر عامل به‌ عنوان نیاز اصلی دفاعی است که خداوند متعال در خلقت بسیاری از جانداران براساس اصول اختفاء، استتار و پوشش قرار داده است که از این ابزار به ‌عنوان مانعی برای تهدیدات دشمن و جلوگیری از پیشرفت دشمن استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/87002/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول