اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت 2 روز

همایش تخصصی مدیران کل پدافند کشور در اراک آغاز به کار کرد

ششمین همایش تخصصی مدیران کل پدافند غیر عامل استانداری‌های سراسر کشور در اراک برگزار شد.

همایش تخصصی مدیران کل پدافند کشور در اراک آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، همایش دو روزه تخصصی پدافند غیر عامل کشور ظهر امروز با تأکید بر حوزه فنی و مهندسی با حضور رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور، مدیرکل پدافند غیر عامل وزارت کشور و رابطان پدافند غیر عامل استانی در اراک آغاز به کار کرد.

مدیرکل پدافند غیر عامل وزارت کشور در این همایش گفت: ششمین همایش تخصصی مدیران کل پدافند غیر عامل استانداری‌های سراسر کشور با هدف بررسی موضوع تخصصی فنی و مهندسی در پدافند غیر عامل و شناسایی و بررسی فرصت‌ها، تهدیدها و نواقص این حوزه و ارائه راهکاری پویا و ایجاد هم افزایی مدیران پدافند غیر عامل برگزار شده است.

مجید آقابابایی با اشاره به اینکه مردم محور اصلی پدافند غیر عامل در کاهش آسیب‌پذیری کشور و افزایش بازدارندگی دشمن به شمار می‌روند، افزود: مهم‌ترین تأکید مقام معظم رهبری بر فرهنگ‌‌سازی و گسترش ابعاد پدافند غیر عامل است و ایشان به این مهم به ‌عنوان یک کار بسیجی‌وار توجه داشته و از فعالان این عرصه خواستند که خدمت در این عرصه صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه پدافند غیر عامل مبحث جدیدی نیست و همیشه با انسان بوده و اینطور نیست که بر اثر شرایط و فرآیندی خاص به وجود آمده باشد، تصریح کرد: پدافند غیر عامل یکی از سازمان‌های مهم مد نظر مقام معظم رهبری است و تمامی فعالان این عرصه پیرو فرمایش مقام معظم رهبری خالصانه و بسیجی‌وار تلاش می‌کنند برنامه‌های پدافند غیر عامل را در راستای منویات و سیاست‌های رهبری که در سال 89 ابلاغ فرمودند، پیش ببرند.

مدیرکل پدافند غیر عامل وزارت کشور اجرای قانون فنی و مهندسی را یکی از مهم‌ترین حوزه‌های پدافند غیر عامل عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: پس از گذشت یک سال از شکل‌گیری اداره کل پدافند غیر عامل در استان‌ها شاهد بسط و گسترش این مهم در جامعه و فعالیت پدافند استان‌ها در حوزه‌های سایبری، زیستی و پرتویی هستیم.

آقابابایی در پایان متذکر شد: در طی یک سال گذشته در اداره‌کل پدافند غیر عامل هر استان چهار جلسه برگزار شده است و کارگروه‌های تخصصی 11گانه نیز در استان‌ها شکل گرفته و فعال هستند.

انتهای پیام/87002/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول