اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان عنوان کرد

مصون‌سازی دانش‌آموزان در برابر تکنولوژی ارتباطات مجازی با فرهنگ‌سازی

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: فرهنگ‌سازی در استفاده از فضای مجازی و نحوه استفاده صحیح از تکنولوژی ارتباطات مجازی نقش مهمی در حفظ امنیت فرد و خانواده‌ها دارد.

مصون‌سازی دانش‌آموزان در برابر تکنولوژی ارتباطات مجازی با فرهنگ‌سازی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد آخوندی پیش از ظهر امروز در آیین قرائت پیام مهر در جمع تعدادی از دانش آموزان ناحیه یک آموزش و پرورش این شهرستان، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: برای نهادینه شدن فرهنگ صحیح زندگی اجتماعی و قانون مداری باید از مدارس که پایه و زیر بنای جامعه است، آغاز کرد.

وی، دانش‌آموزان را یاوران همیشه همراه پلیس در انجام ماموریت‌ها دانست و ادامه داد: با آموزش قوانین و مقررات و فرهنگ قانون مداری در مدارس، دانش‌آموزان همراهان خوب و موثری برای نیروی انتظامی باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به این موضوع که حفاظت و امنیت از خود و جامعه تنها در بخش فیزیکی نیست اظهار داشت: فرهنگ سازی در استفاده از فضای مجازی و نحوه استفاده صحیح از تکنولوژی ارتباطات مجازی نیز نقش مهمی در حفظ امنیت فرد و خانواده‌ها دارد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان نیز در ادامه با یادی از شهدای دفاع مقدس و نیروی انتظامی گفت: در سایه ایثار و از خودگذشتگی این عزیزان امروز ما شاهد ارتقا آسایش و امنیت اجتماعی هستیم.

رضا محمدی‌یگانه با اشاره به نقش آموزش و پرورش در جامعه پذیری قوانین و مقررات افزود: درونی کردن ارزش‌ها با فعالیت سازمان‌های فرهنگی از جمله آموزش و پرورش حاصل می‌شود.

وی با تاکید بر این موضوع که فرهنگ سازی نقش مهمی در خود باوری شخص دارد گفت: هر چه در درونی کردن ارزش‌های اجتماعی موفق‌تر عمل کنیم، در جامعه آسایش و امنیت بیشتری حاکم خواهد بود.

محمدی‌یگانه خطاب به دانش آموزان با تاکید بر اهمیت دارا بودن فرهنگ نه گفتن به شکستن هنجارهای اجتماعی اظهار داشت: هنر "نه" گفتن به قانون شکنی نشانه عزت نفس و شهامت شما عزیزان و آینده‌سازان جامعه است.

در ادامه پس از قرائت پیام مهر در راستای پیشگیری از رفتارهای پرخطر در بین جوانان، تضمین سلامت رفتاری جوانان و پیشگیری از وقوع جرائم توسط یکی از دانش آموزان دبیرستان فرهنگیان ناحیه یک، تفاهم نامه مبنی بر همکاری آموزش و پرورش در ارتباط با برقرای امنیت اجتماعی توسط مدیرکل آموزش و پرورش و فرماندهی نیروی انتظامی استان هرمزگان امضا شد.

در پایان مانور عملیات دفاع شخصی و فنون رزمی توسط یگان ویژه نیروی انتظامی به نمایش در آمد.

انتهای پیام/88001/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول