اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمان اعلام کرد

افزایش 51 درصدی کشفیات مواد مخدر در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: طی یک سال گذشته 51 درصد افزایش کشف در حوزه مواد مخدر و برخورد با باندهای قاچاق مواد مخدر در سطح استان کرمان داشته‌ایم.

افزایش 51 درصدی کشفیات مواد مخدر در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسین چناریان صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان کرمان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: کشور ایران یکی از امن‌ترین کشورهای جهان و خاورمیانه است.

وی افزود: هفته نیروی انتظامی فرصتی است تا بخشی از تلاش و زحمت که در عرصه امنیت اجتماعی توسط نیروی انتظامی انجام شده به نوعی در جامعه مطرح شود و فرصت مطلوبی برای تعامل با مردم و همراهی و مشارکت مردم  در امنیت اجتماعی است.

چناریان گفت: همکاران ما در نیروی انتظامی در طول یک سال گشته با فداکاری و تلاش شبانه‌روزی خود در این استان پهناور امنیت و آرامش را برای مردم ایجاد کنند.

وی بیان کرد: ما امروز شاهد هستیم، استان کرمان یکی از امن‌ترین استان‌ها و در آخرین نظارتی که توسط نیروی انتظامی انجام شد در ردیف استان‌های برتر در حوزه عملکرد انتظامی است که این حاصل تلاش و زحمات همه همکاران و دستگاه‌های امنیتی استان است.

فرمانده انتظامی استان کرمان عنوان کرد: استان کرمان در سال گذشته در اکثر شاخص‌ها که در استان به عنوان موضوعات مهم در عرصه امنیت محسوب می‌شود، موفق بود.

چناریان تصریح کرد: طی یک سال گذشته در مقایسه با سال‌های قبل 51 درصد افزایش کشف در حوزه مواد مخدر و برخورد با باندهای قاچاق مواد مخدر در سطح استان کرمان داشته‌ایم.

وی بیان داشت: همچنین در زمینه کشف مشروبات الکی نسبت به سال‌های قبل 47 درصد افزایش کشف و در زمینه انهدام باندهای سرقت و خشن استان کرمان نسبت به سال‌های گذشته 37 درصد افزایش دستگیری و انهدام این باندها را داشته‌ایم.

به گزارش فارس، در این مراسم نیروهای یگان ویژه به اجرای برنامه‌هایی از جمله اجرای راپل چهار نفره، تیراندازی به اهداف ثابت و متحرک، راپل عنکبوتی، اجرای نمایش یگان موتورسوار یگان ویژه و اجرای عملیات تعقیب و گریز پرداختند.

در این مراسم از نیروهای بازنشسته، نمونه، ساعی، ترفیع بگیران و برنده مسابقه انضباطی تجلیل شد.

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان کرمان با حضور استاندار، معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان، پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، رئیس کل دادگستری، مدیرکل اطلاعات، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیرکل راه و شهرسازی، مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمان و فرماندهان ارتش و سپاه و فرماندار کرمان در ستاد فرماندهی انتظامی استان کرمان برگزار شد.

انتهای پیام/80018/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول