اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار بوشهر خبر داد

ارائه خدمات حمایتی مسکن به اهالی روستای بند محمد عبدالله

معاون عمرانی استاندار بوشهر از ارائه خدمات حمایتی مسکن به اهالی روستای بند محمد عبدالله خبر داد.

ارائه خدمات حمایتی مسکن به اهالی روستای بند محمد عبدالله

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، شاپور رستمی شامگاه شنبه در آئین آغاز به‌کار پروژه آبرسانی به روستای بند محمد عبدالله، اظهار داشت: رشد، تحول و توسعه استان بوشهر هدف مهمی است که مسئولان با جدیت در این زمینه تلاش می‌کنند.

وی افزود: توسعه مناطق روستایی از رویکردهای مهمی است که مدیریت استان بوشهر به آن توجه داشته و در این زمینه اقدامات گسترده‌ای را در یک سال گذشته شاهد بوده‌ایم.

معاون عمرانی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: در بحث توسعه مناطق روستایی توجه ویژه‌ای به نقاط روستایی مولد و مناطقی که از نظر ایجاد فرصت‌های شغلی و تولید بتوانند ایفای نقش کنند، داریم و در این عرصه با تمام توان تلاش می‌کنیم.

رستمی بیان داشت: در بحث توسعه مناطق روستایی مردم هر منطقه می‌توانند نقشی موثر ایفا کنند و انتظار داریم در این زمینه حضور پیدا کنند.

وی اضافه کرد: بر اساس اطلاعات موجود و اظهار نظر مسئولان شهرستان روستای بند محمدعبدالله توانمندی و پتانسیل بالایی در عرصه دامداری، کشاورزی و تولید دارد و توسعه این روستا در ارتقای منطقه آبپخش نقشی محسوس خواهد داشت.

این مسئول اذعان داشت: توجه به مسکن مناطق روستایی مساله مهمی است که در آینده نزدیک در روستای بند محمد عبدالله نیز شاهد آن خواهیم بود.

معاون عمرانی استاندار بوشهر عنوان کرد: همه افرادی که در روستای بند محمد عبدالله سکونت داشته‌اند می‌توانند از خدمات مسکن بهره‌مند شوند و در این زمینه هماهنگی‌های لازم را با بنیاد مسکن استان بوشهر انجام می‌دهیم.

رستمی ابراز داشت: با توجه به نقش تعیین کننده روستای بند محمد عبدالله در عرصه تولیدات کشاورزی و دامی جهاد کشاورزی و دامپزشکی استان باید در این منطقه نقشی موثر ایفا کنند.

وی افزود: در بحث تامین اعتبارات مالی برای توسعه مناطق روستایی استان از تمام ظرفیت‌ها و منابع موجود استفاده می‌کنیم و اداره کل روستایی و دفتر فنی استانداری نیز در ارتباط با تقویت مناطق روستایی نقشی موثر خواهند داشت.

معاون عمرانی استاندار بوشهر در پایان متذکر شد: شهرستان دشتستان ظرفیت‌های بالایی در عرصه کشاورزی، دامپروری، عشایر و ... دارد و پیگیری مسئولان شهرستان برای رفع مشکلات این قشر قابل تقدیر است.

انتهای پیام/2452/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول