اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان‌شرقی:

تشکیلات کارگری با وجود جوانان آینده روشنی دارد

دبیر اجرایی خانه ‌کارگر آذربایجان‌شرقی گفت: تشکیلات کارگری با وجود جوانان آینده روشنی دارد.

تشکیلات کارگری با وجود جوانان آینده روشنی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، کریم صادق‌زاده ظهر امروز جمع کارگران با تاکید به اینکه وظیفه ما در قبال نسل پرنشاط جوان تداوم برنامه‌های آموزشی، رفاهی، فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی است، اظهار کرد: جوانان و دانش‌پژوهان امروز، مسئولان و تصمیم‌گیران آینده این تشکیلات بزرگ کارگری هستند و باید با تداوم و تکامل برنامه‌ها، آنها را با کارهای تشکیلاتی و سازماندهی اسلامی درست، استوار و پاینده آشنا کرد.

وی افزود: امروزه انگیزه و همت، شجاعت، قدرت تفکر و عزم راسخی که جوانان عضو خانه کارگر و جمعیت کارگران آذربایجان دارند بر هیچ‌کس پوشیده نیست و قطعاً با همت و تلاش جوانان این تشکیلات کارگری و مردمی آینده درخشانی دارند.

صادق‌زاده با تاکید به اینکه جوانان باید در کمیته‌های تخصصی در تمام زمینه‌ها به ویژه به کارهای تحقیقی و پژوهشی در زمینه مسائل کلان جامعه بپردازند و نظرات ارزشمند خود را به صورت گروهی ارائه دهند، گفت: قطعاً این همکاری،همفکری و همدلی‌ها در راستای رسیدن به اهداف عالیه تشکیلات به عنوان کنفدراسیون عالی کارگران مؤثر و تاثیرگذار خواهد بود.

وی تصریح کرد: برای آغاز به کار اولیه در این زمینه می‌توان یک کار تحقیقی و پژوهشی را در منطقه در راستای نحوه عملکرد مسئولان و دستگاه‌های ذی‌ربط در ظرف دو سال گذشته در راستای اجرای سیاست‌های کلی اشتغال که در 13 بند از سوی مقام معظم رهبری تعیین و ابلاغ شده، یک کار تحقیقی شود که این کار در جامعه یک امر مهم و ارزشمندی است و فرآیند خوبی دارد.

صادق‌زاده با اشاره به تاثیر آموزه‌های دینی بر آموزش علم و دانش گفت: آموزش و تدریس، کسب معلومات و اطلاعات همچنین تحصیل آنچه که نمی‌دانیم و در راه فراگیری آن گام برمی‌داریم کاری بسیار ارزشمند و خداپسندانه است.

وی با تاکید بر اینکه هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی در امر آموزش خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران و به تبع آن آموزش در خانه کارگر تبریز از اولویت بالایی برخوردار است، گفت: آقای محجوب، دبیرکل خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران ضمن تاکید بر امر آموزش هزینه در این هدف مهم و ادامه آن را یک ضرورت انکارناپذیر برای تشکیلات بیان کرده‌اند به طوری‌که همواره دستورات و تذکرات ارزشمندی در برپایی کلاس‌ها و دوره‌های کوتاه مدت آموزشی برای جامعه کارگری با محوریت خانه‌کارگر ارائه می‌دهند.

صادق‌زاده با اشاره به اینکه خانه‌کارگر تبریز تاکنون بدون توقف و به صورت مستمر و دائمی این دوره‌ها را در چند رشته مورد نیاز برای خانواده‌های کارگران عضو این نهاد کارگری برگزار کرده‌اند و از هرگونه هزینه در این امر دریغ نشده است، تاکید کرد: درصدد هستیم تا این هدف مقدس و خدمت بی‌منت برای اعضای خانه‌کارگر تبریز را ادامه داده و هر دوره بهتر از دوره‌های قبلی از نظر تدریس و تجهیز همچنین ایجاد امکانات مورد نیاز در خور نام، مقام، منزلت و شخصیت والا و انسانی کارگران گام برداریم.

وی با بیان اینکه در شصت و ششمین دوره کلاس‌های آموزشی کوتاه‌مدت بالغ بر 68 هزار نفر از خواهران و برادران کارگر و اعضای خانواده آنها آموزش دیده‌اند، گفت: این آمار از هر نظر در نوع خود کم‌نظیر بوده و این برای ما به عنوان یک خدمتگزار جامعه کارگری افتخار،سربلندی و سرافرازی است.

دبیر اجرایی خانه کارگر در ادامه از تشکیل کانون فعالان خانه کارگر در آینده نه چندان دور خبر داد و افزود: امیدواریم این هدف‌گذاری به عمل آمده با حضور پرشور علاقمندان به فعالیت‌های کارگری صورت گیرد.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول