اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زیراب:

عملکردها در تغییرات مسئولان مازندران مورد ارزیابی قرار گیرد

امام جمعه زیراب با اشاره به فعالیت استاندار جدید مازندران، گفت: عملکردها در نصب و عزل‌های مسئولان مازندران مورد ارزیابی قرار گیرد.

عملکردها در تغییرات مسئولان مازندران مورد ارزیابی قرار گیرد

حجت‌الاسلام محمد زمان رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به آغاز فعالیت استاندار جدید در مازندران، گفت: عزل و نصب‌های استاندار مازندران در استان و شهرستان‌ها با توجه به شاخص توانمندی و تعهد و دانش و تجربه باشد.

امام جمعه زیراب با تاکید بر اینکه استان مازندران عقب ماندگی زیادی نسبت به استان‌های دیگر دارد، افزود: برای توسعه مازندران فرصت آزمون و خطا نداریم و مسئولانی که مسئولیت می‌گیرند با هدف حل مشکلات گام بردارند.

وی بر لزوم انتخاب مدیران توانمند و با دانش و با تجربه توسط تاثیرگذاران و دست‌اندرکاران استانی تاکید و خاطرنشان کرد: مشکلات کارخانه کک‌سازی را به استاندار مازندران بیان کردم و امیدوارم در اجرایی شدن آن گام‌های عملی بر داشته شود.

رضایی با بیان اینکه فقط لیست مسئولیت‌های مسئولان ملاک انتخاب قرار نگیرد، تصریح کرد: لیست مسئولیت‌های فرد با توجه به عملکرد مثبت یا منفی او در فعالیت‌ها و مسئولیت‌ها مورد ارزیابی قرار گیرد تا در توسعه استان شاهد تحولات مناسبی باشیم.

امام جمعه زیراب با اشاره به تعهد و تدین و تخصص استاندار مازندران، افزود: استاندار مازندران فردی متعهد و با دانش و غیرجناحی است و قصد فعالیت دارد و برای موفقیت مجموعه دولت یازدهم آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/86015/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول