اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی غیبت چند روزه جواهری

گمانه‌زنی‌ برای تغییرات در اداره کل ورزش اصفهان بالا گرفت

غیبت چند روزه مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گمانه‌زنی‌های زیادی را در مورد تغییرات در رأس ورزش اصفهان به وجود آورده است

گمانه‌زنی‌ برای تغییرات در اداره کل ورزش اصفهان بالا گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در هفته رو به پایان مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در محل کار خود حضور پیدا نکرد که دلیل آن مرخصی وی عنوان شده بود.

با طولانی شدن غیبت محمدرضا محمد جواهری گمانه‌زنی‌هایی زیادی در مورد غیبت وی مطرح شد تا جایی که در برخی از جوامع ورزشی استان اصفهان شایعاتی در مورد تغییر قریب الوقوع وی مطرح شد و برخی از افراد فعال در ورزش مدعی شدند وی از مرخصی بر نمی‌گردد.

با طولانی شدن غیبت جواهری و افزایش شایعات پیرامون تغییرات در رأس اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، در صدد خبرگیری از وی برآمدیم که توسط یکی از معاونان غیبت جواهری به دلیل سفر به تهران برای شرکت در جلسه مدیران ادارات ورزش و جوانان استان‌ها با سرپرست وزارت ورزش و جوانان عنوان شد.

با این حال شایعات در اطراف اداره کل روز به روز قوت بیشتری می‌گیرد به ویژه اینکه موج تغییرات در ورزش کشور آغاز شده و پس از انتخاب مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان گیلان، صحبت‌هایی مبنی بر برکناری مدیر کل ورزش استان فارس و چند استان دیگر مطرح شده است.

به نظر می‌رسد موج تغییرات آتی در ورزش کشور به استان اصفهان نیز برسد اما میزان تغییرات آینده از هم اکنون قابل پیش بینی نیست.

انتهای پیام/63006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول