اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صندوقچه مدیریتی تدبیر و امید در آذربایجان شرقی کلید خورد

تعزیرات حکومتی نخستین تغییرات مدیریتی دولت تدبیر و امید در آذربایجان شرقی

تاخیر در معرفی استانداران و ادامه رایزنی‌ها برای انتخاب استاندار آذربایجان‌شرقی نتوانست جلوی تغییرات در دیگر ارگان‌ها را مانع شود و نخستین تغییرات مدیریتی در دولت تدبیر و امید در آذربایجان شرقی از تعزیرات حکومتی استان آغاز شد.

تعزیرات حکومتی نخستین تغییرات مدیریتی دولت تدبیر و امید در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، استان آذربایجان شرقی بی‌گمان یکی از حساس‌ترین استان‌های کشور است که در کانون توجه دولتمردان و سیاستمداران قرار دارد.

با آغاز به کار رسمی دولت تدبیر و امید، و معرفی وزرای کابینه یازدهم اکنون فاز سوم تغییر مدیریت‌ها به سطح استانداران رسیده است ولی تاخیر در معرفی استانداران و ادامه رایزنی‌ها برای انتخاب استاندار آذربایجان‌شرقی نتوانست جلوی تغییرات در دیگر ارگان‌ها را مانع شود و نخستین تغییرات مدیریتی در دولت تدبیر و امید در آذربایجان شرقی از تعزیرات حکومتی استان آغاز شد.

در حکمی از سوی علی مژدهی معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، میراحد یوزباشی به عنوان سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان‌شرقی منصوب شد.

یوزباشی سرپرستی اجرای احکام تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه و مدیر کل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان‌غربی و مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی را پیش از این در کارنامه مدیریتی خود دارد.

یوزباشی امروز بر صندلی مدیریتی حمیدرضا کریم تکیه کرد که از سال 1387 به مدت پنج سال مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان‌شرقی را عهده‌دار بود.

این روزها کشتی حدس و گمان به ساحل مدیرکل‌ رسیده تا با لنگر انداختن بر ساحل این پست‌ها کلید این ادارات را به دست افرادی جدید بسپارند.

در روزهای آینده با انتخاب استاندار آذربایجان‌شرقی تغییرات مدیریتی در استان سرعت خواهد گرفت و بیشتر وزرای دولت تدبیر و امید برای تغییر مدیران منتظر انتخاب استاندار برای هماهنگی با وی هستند.

انتهای پیام/60001/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول