اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی گلستان:

گلستانی‎ها خواهان تداوم جشنواره فرهنگ اقوام در گلستان هستند

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان با اشاره به میزبانی شایسته مردم استان برای جشنواره اقوام، گفت: طومار 470 متری مردم گرگان نشان‎دهنده توانایی و شایستگی مردم در برگزاری جشنواره آینده است.

گلستانی‎ها خواهان تداوم جشنواره فرهنگ اقوام در گلستان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، قربان عباسی اظهار داشت: امسال یکی از باشکوه‎ترین جشنواره‎های اقوام را در گلستان شاهد بودیم که با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری مزین شد.

وی با بیان اینکه برگزاری این جشنواره موجب شور و شعف مردم گلستان شد، افزود: مهمان‎نوازی گلستانی‎ها باعث شد تا هم مهمانان ما از کشورها و استان‎های دیگر و هم شرکت‎کنندگان در جشنواره رضایت کافی داشته باشند و خواهان تداوم این جشنواره در استان گلستان باشند.

عباسی تصریح کرد: استاندار گلستان و نمایندگان مجلس و سایر نهادها و دستگاه‎ها در برگزاری این جشنواره سعی وافری داشتند که از آنها تشکر می‎شود.

مدیر کل میراث فرهنگی استان گلستان خاطرنشان کرد: جشنواره اقوام ایران زمین در تقویم جهانی ثبت شده و این نشان‎دهنده اوج اهمیت این جشنواره و برگزاری خوب آن در استان گلستان است.

عباسی به استقبال شگفت‎انگیز مردم از هفتمین جشنواره اشاره کرد و گفت: امسال خوشبختانه آمار بازدیدکنندگان از جشنواره بسیار بالا بود و این نشان می‎دهد که در جهت گردشگری در استان گلستان گام‎های مناسبی برداشته شده است.

وی تصریح کرد: مردم استان گلستان بیش از 470 متر طومار امضا کردند که این جشنواره در استان گلستان بماند و ما هم از رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور درخواست داریم تا این خواسته مردم استان گلستان را اجابت کنند و این جشنواره در گلستان نهادینه شود.

انتهای پیام/2307/صا/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول