اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور:

29 هزار روستای کشور دارای طرح هادی هستند

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور گفت: تاکنون برای بیش از 29 هزار روستای بالای 20 خانوار در سطح کشور طرح هادی تهیه شده است.

29 هزار روستای کشور دارای طرح هادی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن خراسان شمالی، محمدرضا شاملو در بازدید از روستاهای پشت‌بام و کرف شهرستان جاجرم اظهار کرد: در این استان نیز تا پایان سال گذشته، 72 درصد روستاهای بالای 20 خانوار، زیر پوشش تهیه طرح هادی قرار گرفته‌اند.

وی همچنین در رابطه با اهداف دولت جدید جهت طرح هادی در کشور گفت: بر اساس اهداف کمی قانون برنامه پنجم و قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن، تعیین شده تا پایان برنامه‌ی پنجم تمام روستاهای بالای 20 خانوار کشور زیر پوشش تهیه و اجرای طرح هادی قرار بگیرد.

شاملو تصریح کرد: با توجه به قانون بودجه سال‌جاری، اختصاص هشت درصد اعتبارات استانی برای اجرای طرح هادی تعیین گردیده است، بر این اساس طی سال‌های گذشته اقدامات خوبی انجام شده است و برنامه‌ریزی گردیده تا پایان سال، برای تمام روستاهای بالای 20 خانوار طرح هادی تهیه شود.

وی افزود: استان خراسان شمالی با توجه به اقداماتی که طی سال‌های اخیر انجام داده است در مقایسه با میانگین شاخص برخورداری کشور در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور هدف از سفر به استان خراسان شمالی را بررسی کیفیت و عملکرد توسط همکاران استان در زمینه‌های مختلف عمران روستایی اعم از تهیه و اجرای طرح هادی، سنددار کردن املاک روستایی، ارائه خدمات فنی به روستاییان، تامین زمین در مناطق روستایی و اجرای طرح بافت با ارزش روستایی دانست.

انتهای پیام/63002/ر/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول