اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده سنی نونهالان

برترین‌ نونهالان کونگ‌فو کمپو قم معرفی شدند

مسابقات کونگ‌فو کمپو قهرمانی رده سنی نونهالان استان قم در پایان جدال مدعیان در پیکارهای گرامیداشت هفته دفاع مقدس برترین‌های خود را شناخت.

برترین‌ نونهالان کونگ‌فو کمپو قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کونگ‌فو کمپو یکی از سبک‌های فعال زیر مجموع هیئت هنرهای رزمی و کونگ‌فو استان قم به شمار می‌رود که در کنار نیوکونگ فو و چند سبک دیگر در کشور نیز فعالیت عمده‌ای در ورزش قهرمانی دارد و در میادین برون‌مرزی نیز اعزام‌های مختلفی انجام می‌دهد.

در استان قم مرتضی ابریان مسئول این سبک است و مناسبت‌ ارزنده‌ای همچون گرامیداشت هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی بود که با برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط این سبک، رقابت‌های استانی کونگ‌فو کمپو برگزار شود و در آن چهره‌های مدعی در رده‌های سنی مختلف به رقابت بپردازند. این رقابت‌ها فرصتی بود تا بار دیگر رزمی‌کاران مستعد و خوش آتیه فعال قم در سبک کونگ‌فو کمپو در رقابتی نزدیک و نفس‌گیر با یکدیگر به رقابت بپردازند، رقابت‌هایی که طبق برنامه ابتدا در رده سنی نونهالان به انجام رسید و برترین‌ها را شناخت.

در پایان رقابت‌های رده سنی نونهالان مسابقات کونگ‌فو کمپو قهرمانی قم که در خانه ورزش‌های رزمی مجموعه ورزشی راحله قم به انجام رسید، در وزن منهای 22 کیلوگرم امیرمحمد شعبانی و محمدرضا محمدی سهراب جواز حضور در دیدار نهایی را به دست آوردند که سرانجام برنده بازی نهایی شعبانی بود و این کونگ‌فو کمپوکار قهرمان شد، ضمن اینکه محمد سهران دوم شد و علی اصغر ذفیه و علیرضا همتی مشترکاً سوم شدند.

در مسابقات وزن منهای 25 کیلوگرم کونگ‌فو کمپو رده سنی نونهالان استان قم دیدار پایانی بین مهدی هولاوران و محمدحسین یعقوب‌لو برگزار شد و برنده این رقابت‌ها هولاوران بود و وی قهرمان شد در حالی که در این وزن یعقوب‌لو در جایگاه دوم قرار گرفت و محمدصادق محرابی‌زاده به همراه امین صادقی مشترکاً مقام سوم را کسب کردند.

در وزن منهای 28 کیلوگرم این پیکارها مهدی اکبری‌مقدم در دیدار نهایی موفق به شکست علی مهدوی‌یسار شد تا قهرمان این وزن لقب بگیرد ضمن این‌که در رده‌بندی نهایی پیکارهای این وزن امیرمهدی کریمی و علیرضا ترابی مشترکاً به مقام سوم بسنده کردند.

در وزن منهای 30 کیلوگرم مسابقات کونگ‌فو کمپو قهرمانی رده سنی نونهالان استان قم مهدی بختیاری و علیرضا امیرآبادی به مقام‌های قهرمانی و نایب قهرمانی دست یافتند در حالی که پایان پیکارهای این وزن با مقام سومی مشترک بین سید علی نورانی و علیرضا نایبی همراه بود.

در وزن منهای 35 کیلوگرم کونگ‌فو کمپو قهرمانی نونهالان قم مهدی حبیبی با غلبه بر علی کرباسی قهرمان شد، کرباسی در جایگاه دوم ایستاد و مقام سوم مشترک را سید مهدی حسینی و محمدیوسف وفایی کسب کردند و این پیکارها ادامه یافت.

در وزن منهای 40 کیلوگرم محمدمهدی مشهدی، امیر بهرامی، احمد هوشنگی و محمد صادقی به ترتیب اول تا سوم این وزن شدند ضمن این‌که در وزن منهای 45 کیلوگرم علی امیرآبادی قهرمان شد و عناوین بعدی به علی‌محمدی مقدم، سید حامد حسینی و محمدامین ساعی رسید.

در وزن به اضافه 50 کیلوگرم مسابقات کونگ‌فو کمپو قهرمانی استان قم در رده سنی نونهالان نیز عناوین اول تا سوم به ترتیب به محمدمهدی افشاری‌مهر، امیرحسین غلامی، حمیدرضا محمدی‌سهراب و علی ثامنی رسید و این پیکارها با تجلیل از نفرات برتر این رده سنی به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول