اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رقابت در 8 وزن

برترین نوجوانان نیوکونگ‌فوکار قم معرفی شدند

برترین نیوکونگ‌فوکاران نوجوان قمی در پایان پیکارهای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در قم معرفی شده و از آنها تجلیل شد.

برترین نوجوانان نیوکونگ‌فوکار قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در تعامل مسئولان سبک نیوکونگ‌فو و هیئت هنرهای رزمی و کونگ‌فو استان قم، مسابقات قهرمانی نیوکونگ فو پسران و مردان استان قم با حضور چهره‌های مدعی رده‌های سنی مختلف در سالن شهید رضائیان قم برگزار شد. این دوره از مسابقات نیوکونگ‌فو قهرمانی استان قم به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با عنوان نخستین یادواره شهدای رزمی کار قم با حضور بیش از 140 ورزشکار در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان برنامه‌ریزی و در بخش مبارزه آزاد به انجام رسید.

این دوره از پیکارها با حضور فرماندار قم و جمعی از مسئولان استانی آغاز شد و در پایان رقابت مدعیان چهار رده سنی نفرات برتر اوزان مختلف را معرفی کرد و سرانجام به نفرات برتر این رقابت‌ها حکم و مدال قهرمانی به همراه جوایزی نفیس اهدا شد.

در پایان رقابت‌های رده سنی نوجوانان مسابقات نیوکونگ‌فو قهرمانی قم که با استقبال کم‌نظیر علاقمندان و ورزشکاران حرفه‌ای این رشته به انجام رسید، در وزن منهای 38 کیلوگرم محمدجواد احمدلو و محمدجواد گل‌وردی جواز حضور در دیدار نهایی را به دست آوردند که سرانجام برنده بازی نهایی احمدلو بود و این نیوکونگ‌فوکار قهرمان شد، ضمن اینکه گل‌وردی نایب قهرمانی را کسب کرد و حمیدرضا شادمان به همراه عرفان شوندی در این وزن به صورت در جایگاه سوم ایستادند.

در مسابقات وزن منهای 41 کیلوگرم رقابت‌های نیوکونگ‌فو نوجوانان قم، دیدار پایانی بین قاسم زند و محمدعلی عابدی برگزار شد و برنده این رقابت‌ها قاسم زند بود و وی بعد از اینکه در مسابقات کونگ‌فو قهرمانی قم در مرداد ماه مقام قهرمانی را کسب کرد در این رقابت‌ها نیز قهرمان شد، در حالی که محمدعلی عابدی نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

در وزن منهای 44 کیلوگرم این پیکارها سید علیرضا قنبری در دیدار نهایی موفق به شکست مهدی حسینی شد تا قهرمان این وزن نیوکونگ‌فو قم لقب بگیرد، ضمن اینکه در رده بندی نهایی پیکارهای این وزن ابراهیم رنجبر و مهدی عاصم‌آبادی مشترکا سوم شدند.

در وزن منهای 47 کیلوگرم مسابقات نیوکونگ‌فو قهرمانی رده سنی نوجوانان قم افشین قاسمی و سیدعلی جلالی به دیدار نهایی راه یافتند که سرانجام قاسمی با عبور از سد جلالی قهرمان شد و مقام دوم این دوره از پیکارها به جلالی اختصاص یافت.

در وزن منهای 51 کیلوگرم نیوکونگ‌فو قهرمانی قم سیدامان حسینی و محمد رسولی قهرمان و نایب قهرمان شدند و مقام سوم مشترک به امیرحسین سربخش و سیدحسین رضوی رسید، ضمن اینکه در وزن منهای 55 کیلوگرم نیوکونگ‌فو قهرمانی نوجوانان قم سجاد جباری و دانیال شریفی به ترتیب اول و دوم شدند و مقام سوم مشترک را علی حبیبی و مهدی خدابنده‌لو کسب کردند.

در وزن منهای 60 کیلوگرم مقام‌های اول تا سوم مشترک به ترتیب به محمدکاظم عابدی، سیدعلی امینی، مسلم خدری و مرتضی اکبری رسید در حالی که در وزن به اضافه 60 کیلوگرم امرحسین نظری، حسن عینی‌پور،‌ علی جعفری و علیرضا فراهانی اول تا سوم مشترک شدند.

انتهای پیام/2258/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول