اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده سنی نونهالان

برترین‌ نونهالان نیوکونگ‌فوکار قم معرفی شدند

برترین‌های مسابقات نیوکونگ‌فو قهرمانی رده سنی نونهالان استان قم در پایان پیکارهای گرامیداشت هفته دفاع مقدس معرفی شدند.

برترین‌ نونهالان نیوکونگ‌فوکار قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، همزمانی با مناسبت‌ ارزنده‌ای همچون گرامیداشت هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی بود که با برنامه ریزی مسئولان سبک نیوکونگ‌فو استان قم در ادامه برگزاری رقابت‌های استانی و در تلاش برای شناسایی استعدادهای نیوکونگ‌فو قم برای تشکیل تیم‌های قوی و مدعی به منظور شرکت در پیکارهای قهرمانی کشور، رقابت‌های قهرمانی قم برگزار شود.

این رقابت‌ها فرصتی بود تا بار دیگر نیوکونگ‌فوکاران مستعد و خوش آتیه استان قم در یکی از رشته‌های رزمی که در قم طرفداران زیادی دارد با یکدیگر به رقابت پرداخته و بدین ترتیب این پیکارها برترین‌های رده سنی نونهالان خود را شناسایی کرده و معرفی کند.

این در حالی است که این رشته ورزشی در کنار رشته‌های زیر مجموعه هیئت ورزش‌های رزمی، جودو، کاراته، تکواندو و ووشو در قم جزو رشته‌های ورزشی پرطرفدار به شمار می‌روند و باشگاه‌های فعالی نیز در این رشته با حضور پرشور نونهالان، نوجوانان و جوانان قمی فعالیت می‌کنند.

نیوکونگ‌فو یکی از رشته‌های زیر مجموعه هیئت هنرهای رزمی و کونگ‌فو استان قم است که استاد قنبری آن را هدایت می‌کند و با حضور چهره‌های مستعد امسال قصد دارد در تمام رده‌های سنی حضوری فعال در مسابقات قهرمانی کشور داشته باشد.

در پایان رقابت‌های رده سنی نونهالان مسابقات نیوکونگ‌فو قهرمانی قم که امروز در سالن شهید محمود رضائیان قم به انجام رسید، در وزن منهای 23 کیلوگرم محمدحسین یعقوب‌لو و محمدعلی رسالتی جواز حضور در دیدار نهایی را به دست آوردند که سرانجام برنده بازی نهایی یعقوب‌لو بود و این نیوکونگ‌فوکار قهرمان شد، ضمن اینکه رسالتی و محمدحسین صیدال‌زاده در رده‌های دوم و سوم ایستادند.

در مسابقات وزن منهای 27 کیلوگرم نیوکونگ‌فو رده سنی نونهالان استان قم دیدار پایانی بین متین خورشید و محمدمعین افشاری‌مهر برگزار شد و برنده این رقابت‌ها متین خورشید بود و وی قهرمان شد، در حالی که در این وزن افشاری‌مهر در جایگاه دوم قرار گرفت و عرفان شوندی سوم شد.

در وزن منهای 31 کیلوگرم این پیکارها امیرحسین یعقوبی در دیدار نهایی موفق به شکست امیرحسین ملایی شد تا قهرمان این وزن لقب بگیرد، ضمن اینکه در رده بندی نهایی پیکارهای این وزن محمدرضا رستمیان و علی‌اکبر زند مشترکا به مقام سوم بسنده کردند.

در وزن منهای 35 کیلوگرم مسابقات نیوکونگ‌فو قهرمانی رده سنی نونهالان استان قم سیدمهدی حسینی و علی کرباسی به مقام‌های قهرمانی و نایب قهرمانی دست یافتند در حالی که پایان پیکارهای این وزن با مقام سومی مشترک بین سیدعلی نورانی و محمدمهدی عرب‌زاده همراه بود.

در وزن منهای 40 کیلوگرم نیوکونگ‌فو قهرمانی نونهالان قم محمدمهدی مشهدی با غلبه بر محمدامین ساعی قهرمان شد، ساعی در جایگاه دوم ایستاد و مقام سوم مشترک را محمدعرفان احمدی و محمدمهدی حبیبی کسب کردند، ضمن اینکه در وزن منهای 45 کیلوگرم محمدجواد قبادی قهرمان شد و در وزن به اضافه 50 کیلوگرم عناوین اول تا سوم به ترتیب به محمدمهدی افشاری‌مهر، صادق شهبازی و عباس اروری رسید و این پیکارها با تجلیل از نفرات برتر این رده سنی پایان یافت.

انتهای پیام/78002/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول