اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خانه ورزش‌های رزمی

مسابقات کونگ‌فو‌ کمپو قهرمانی قم برگزار می‌شود

مسئول سبک کونگ‌فو کمپو استان قم از برگزاری رقابت‌های کونگ‌فوکمپو قهرمانی قم با شرکت مدعیان در چهار رده سنی خبر داد.

مسابقات کونگ‌فو‌ کمپو قهرمانی قم برگزار می‌شود

مرتضی ابریان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کونگ‌فو کمپو استان قم بر اساس برنامه‌ریزی و پیش‌بینی‌های صورت گرفته با هدف شناخت برترین‌های این سبک امروز جمعه دوازدهم مهر ماه برگزار خواهد شد.

وی رشته کونگ‌فو کمپو را رشته‌ای برای تکامل سرعت و قدرت در هنرهای رزمی عنوان کرد و افزود: هر هنرجوی رزمی چنانچه این سبک را اصولی و از پایه آموزش ببیند، می‌تواند نهایت سرعت و قدرت را در بین تمام سبک‌های رزمی از آن خود کند.

مسئول سبک کونگ‌فو کمپو استان قم افزود: تمرینات و حرکات فیزیکی کونگ‌فو کمپو بر مبنای اصول و قواعد علمی استوار است در حالی که هدف نهایی از تکامل تمرینات این سبک ورزیدگی و قدرت دفاع بدون سلاح از خود محسوب می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: با این وجود رشته کونگ‌فو کمپو در شرایط کنونی به عنوان یکی از روش‌های مهم تربیت و پرورش روح و جسم شناخته شده، مخصوصا به لحاظ اینکه در کونگ‌فو کمپو آمیختگی ذهن با حرکات مربوطه موجب هماهنگی کامل بدن با تکنیک می‌شود.

ابریان بیان داشت: در نتیجه ورزشکار فعال در این رشته با نیروی متمرکز کسب شده همراه با آرامش کامل فکری تکنیک از سرعت و قدرت فوق‌العاده‌ای برخوردار خواهد شد، ضمن اینکه مرحله تکمیلی این هماهنگی مستلزم داشتن تمرینات مداوم و استفاده از نیروی ناشناخته متمرکز در بدن است.

وی در ادامه عنوان کرد: با آنچه که در خصوص رشته کونگ‌فو کمپو گفته شد به شکلی برنامه‌ریزی شده که امروز جمعه در دوازدهمین روز مهر ماه پیکارهای کونگ‌فو کمپو قهرمانی استان قم با شرکت مدعیان این رشته در اوزان مختلف به انجام برسد.

مسئول سبک کونگ‌فو کمپو استان قم افزود: با اقدامات صورت گرفته، قصد داریم در راستای توسعه بخش قهرمانی این رشته ورزشی پر مدال و پر طرفدار در بین نوجوانان و جوانان قمی مسابقات قهرمانی کونگ‌فو کمپو قم را امروز در خانه ورزش‌های رزمی مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: محدودیتی برای حضور رزمی‌کاران قمی در این رقابت‌ها در نظر نگرفته‌ایم و این پیکارها با حضور ورزشکاران آماده سبک کونگ‌فو کمپو در رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در چهار رده سنی و اوزان گوناگون با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

ابریان در پایان اذعان داشت: جوایزی نیز برای شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها در نظر گرفته‌ایم که در پایان با حضور بنیانگذار و مسئول این سبک در کشور یعنی استاد علی اسکندری و همچنین مسئولان ورزش استان در مراسم اختتامیه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/78002/ن30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول