اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اداری سوادکوه شمالی خبر داد

حمایت جدی از فعالیت‌های قرآنی در سوادکوه

رئیس شورای اداری شهرستان سوادکوه شمالی با اشاره به حمایت جدی از فعالیت‌های قرآنی، گفت: پیوند قرآن و اهل بیت در کلاس‌های آموزشی مورد تاکید قرار گیرد.

حمایت جدی از فعالیت‌های قرآنی در سوادکوه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، کمال رستمعلی صبح امروز در جلسه بررسی وضعیت خانه‌های قرآن روستایی شهرستان سوادکوه شمالی با تاکید بر اینکه فعالان قرآنی منشا برکت در جامعه هستند، گفت: در گذشته قرآن تنها با مرگ پیوند نداشت بلکه در مقاطع مختلف قرائت می‌کردند و از آن بهره‌مند می‌شدند.

فرماندار سوادکوه شمالی با تاکید بر لزوم پیوند قرآن و اهل بیت(ع) افزود: در مراکز قرآنی تنها به قرائت قرآن توجه نشود بلکه ما باید قرآن را با منبع نور نبوت و امامت و ولایت پیوند دهیم و در کلاس‌های آموزشی بر آن تاکید شود.

وی خواستار نهادینه کردن مفهوم ولایت فقیه در کنار آموزش قرآن شد و خاطرنشان کرد: اگر ولایت در کنار قرآن مورد توجه قرار نگیرد قرآن ناطق در برابر قرآن سر نیزه مورد تردید قرار می‌گیرد.

رئیس شورای اداری شهرستان سوادکوه شمالی بر همراهی قرآن و امامت و ولایت و ولایت فقیه و مصداق کنونی ولایت فقیه تاکید و تصریح کرد: استاد مطهری با نام تفسیر قرآن توسط گروهی به شهادت رسید که نام فرقان را از قرآن گرفتند و منافقان که ادعای تفسیر و تحلیل قرآنی داشتند در سخت‌ترین مقطع تاریخی ملت ایران در دفاع مقدس در کنار دشمنان این سرزمین قرار گرفتند.

نایب رئیس شور ای فرهنگ عمومی شهرستان سوادکوه شمالی، برنامه‌های قرآنی را از فعالیت‌های اساسی و مورد حمایت در سوادکوه شمالی توصیف کرد و گفت: فرمانداری و بخشداران این شهرستان همکاری لازم برای تعمیق فعالیت‌های قرآنی را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

رستمعلی از خانواده‌ها خواست برای ترویج فعالیت‌های دینی و قرآنی حضور فعال‌تری داشته باشند.

انتهای پیام/86015/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول