اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

تعیین اعضای هیئت مدیره اتحادیه قرآنی سوادکوه

با حضور مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی مازندران و کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی سوادکوه، اعضای هیئت مدیره اتحادیه قرآنی سوادکوه تعیین شدند.

تعیین اعضای هیئت مدیره اتحادیه قرآنی سوادکوه

به گزارش خبرگزاری فارس در سوادکوه، بهروز کریم‌نژاد صبح امروز در جلسه اتحادیه قرآنی تبلیغات اسلامی سوادکوه با تاکید بر اینکه فعالیت در عرصه‌های قرآنی مهم و در تربیت اجتماعی و فرهنگی جامعه تاثیرگذار است، گفت: برنامه‌ریزی برای ارتقای جایگاه فعالان قرآنی و معرفی فعالیت‌های دینی و قرآنی باید در جامعه مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مازندران با اشاره به برخی از فعالیت‌های این اتحادیه در گسترش فعالیت‌های قرآنی مازندران، افزود: رایزنی با ادارات و نهادهای مختلف برای معرفی و استفاده از توانمندی‌های آنها در توسعه فعالیت‌های قرآنی از دغدغه‌های این اتحادیه بوده است.

نائب رئیس اتحادیه مؤسسات و خانه‌های قرآنی کشور بر لزوم تلاش بیشتر و موثرتر اعضای موسسات و خانه‌های قرآنی استان مازندران تاکید و تصریح کرد: رایزنی با ادارات و نهادهای مختلف شهرستانی و استفاده از توانایی‌های قرآنی شهرستانی برنامه‌ریزی لازم انجام شود.

کریم‌نژاد با اشاره به مصوبه انتخاب مشاوران قرآنی برای شهرداران و استفاده از فضای تبلیغاتی شهر برای فعالیت های قرآنی، گفت: تسهیلات بانکی مختلف برای مراکز قرآنی استان مازندران اخذ شده است و برنامه‌ریزی جدید برای ارائه تسهیلات برای تجهیز مراکز قرآنی انجام می‌شود.

به گزارش فارس، در پایان این جلسه اعضای اتحادیه موسسات و خانه‌های قرآنی سوادکوه با بیان دیدگاه‌ها به انتخاب اعضای خود پرداختند که سیدمجتبی هاشمی به عنوان مدیرعامل و منشی، فرشته کریمی به عنوان رئیس هیئت مدیره، فرشته نوری به عنوان نائب رئیس، مریم حسن‌پور به عنوان خزانه‌دار، روح انگیز شریفی به عنوان بازرس، اسلام اسماعیلی و فاطمه برزگر به عنوان عضو انتخاب شدند.

انتها ی پیام/86015/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول