اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کنگان:

برگزاری باشکوه عید غدیر منافاتی با وحدت ندارد

امام جمعه کنگان گفت: برگزاری باشکوه عید غدیر منافاتی با وحدت ندارد.

برگزاری باشکوه عید غدیر منافاتی با وحدت ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام محمود محمودی شنبه‌شب در جلسه ستاد غدیر شهرستان کنگان اظهار داشت: رعایت و پاسداشت شئون دینی و تعظیم شعائر الهی یک تکلیف مهم دینی است و این امر منتفاتی با حفظ وحدت ندارد.

وی با تأکید بر برگزاری باشکوه دهه ولایت و عید الله‌اکبر، افزود: غدیر سند هویت و حقانیت شیعه است و این عید بزرگ باید با شکوه هرچه تمام مورد نکوداشت قرار گیرد.

امام جمعه کنگان خاطرنشان کرد: برگزاری باشکوه عید غدیر یک وظیفه است و بدون تردید برگزاری باشکوه مراسم عید غدیر هیچ منافاتی با وحدت ندارد.

محمودی تصریح کرد: امروز در شهرستان کنگان باید در راستای رشد و گسترش فرهنگ دینی اهتمام ورزیم و نباید هیچ فرصتی را هدر دهیم.

وی اضافه کرد: مردم این شهرستان همواره در امورات دینی و مذهبی پیشتاز بوده و هستند و باید زمینه حضور این عزیزان را در مراسمات فراهم کنیم.

امام جمعه کنگان اضافه کرد: گسترش و توسعه اماکن مذهبی باید مورد توجه قرار گیرد و به ویژه در تکمیل مصلای بزرگ کنگان باید از تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود به نحو مطلوب بهره ببریم.

محمودی بیان داشت: در شرایطی که دشمنان به دنبال زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات هستند باید کاری کنیم که جوانان به سمت برنامه‌های دینی و مذهبی جذب شوند.

وی افزود: از مسئولان دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم در برنامه‌های دینی مشارکت بیشتری داشته باشند تا شاهد رشد معنویت در جامعه باشیم.

انتهای پیام/2451/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول