اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد نخبگان مازندران خبر داد

شناسایی قریب به 500 نخبه در مازندران

رئیس بنیاد نخبگان مازندران گفت: تاکنون قریب به 500 نخبه در استان مازندران شناسایی شده است.

شناسایی قریب به 500 نخبه در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، داوود دومیری‌گنجی عصر امروز در جمع دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام‌نور آمل با بیان اینکه فضا امروز برای ادامه تحصیل تمامی اقشار مهیا است، افزود: تمامی مسئولان برنامه‌اشان برای ادامه تحصیلات جامعه است.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان باید انرژی‌های منفی را از خود دور کنند، یادآور شد: انرژی منفی به شدت به موفقیت صدمه می‌زند.

دومیری‌گنجی با اعلام اینکه امروز دنیا ‌روی انرژی سرمایه‌گذاری می‌کند، تصریح کرد: امروز دنیا برای روی جوانان ایرانی حساب ویژه‌ای باز کرده است و به همین دلیل امروز به دشمنی با ایران روی آورده‌اند.

وی با بیان اینکه اگر به انرژی‌های موجود در ایران بپردازیم متوجه می‌شویم ایران توانایی دارد قدرت نخست دنیا باشد، گفت: جنگ امروز دنیا نیز از همین نقطه آغاز می‌شود که غرب می‌پندارد که ایران نیز باید مانند کشورهای همسایه‌اش وابسته باشد.

رئیس بنیاد نخبگان مازندران با اشاره به گذشته دو سال از تشکیل این بنیاد افزود: تاکنون قریب به 500 نخبه در استان مازندران شناسایی شده است.

وی با تاکید بر اینکه 13 روش برای نخبه شدن در سایت این بنیاد موجود است، یادآور شد: نخبه بودن فقط رتبه دو رقمی داشتن در کنکور نیست بلکه پرورش استعدادها برای رسیدن به یک هدف از ملاک‌های نخبگی است.

انتهای‌پیام/‌86011/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول