اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بین دانشگاه‌های پیام‌نور کشور

امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور کرمان سوم شد

امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام‌نور استان کرمان موفق به کسب رتبه سوم کشوری در بین دانشگاه‌های پیام‌نور کشور شد.

امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور کرمان سوم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام‌نور استان کرمان در بین دانشگاه‌های پیام‌نور کشور پس از ارزیابی‌های انجام شده تا شهریورماه امسال موفق به کسب رتبه ‌سوم‌ شد.

پس از ارزیابی‌ فعالیت‌های فرهنگی، دانشجویی و شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های پیام‌نور سراسر کشور بر اساس تعداد مراکز و واحد‌های استانی، امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام‌نور استان کرمان موفق به کسب رتبه ‌سوم‌ در فعالیت‌های فرهنگی، رتبه ‌سوم‌ در امور شاهد و ایثارگر و رتبه ‌پنجم‌ در فعالیت‌های دانشجویی ‌شد.

مدیر امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام‌نور استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این زمینه اظهار کرد: ما در سال 90 با ثبت یک‌هزار و 207 فعالیت فرهنگی انجام شده در درگاه فرهنگی وزارت علوم موفق به کسب رتبه پنجم شدیم.

امین رستمی اضافه کرد: با شور و نشاط دانشجویی، محیط فرهنگی دانشگاه و تلاش مدیران و همکاران فرهنگی این فعالیت‌ها در سال ‌91 به یک‌هزار و 762 فعالیت انجام شده افزایش یافت که حاصل آن کسب رتبه‌های سوم و پنجم فرهنگی‌ ستاد شاهد و ایثارگر و دانشجویی بود.

وی ‌گفت: در سال جاری نیز تقویم فرهنگی برای نیمه اول و نیمه دوم در راستای تحقق اهداف سند راهبردی فرهنگی به مراکز و واحد‌های استان تدوین و ابلاغ شد.

انتهای پیام/2446/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول