اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان خبر داد

برگزاری 22 مسابقه فرهنگی کتابخوانی در خوزستان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان از برگزاری 22 مسابقه کتاب‌خوانی آنلاین و مکتوب در مهرماه امسال در استان خبر داد.

برگزاری 22 مسابقه فرهنگی کتابخوانی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس در اهواز، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، لفته منصوری اظهار کرد: در مهرماه که با مناسبت‌های خاص مقارن شده است مسابقات فرهنگی کتاب‌خوانی به صورت آنلاین و مکتوب در خوزستان انجام می‌شود.

وی افزود: این مسابقات در سه سطح عموم مردم، کتابداران برگزار می‌شود و برای هر یک از این گروه‌ها کتاب‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان با اشاره به کتاب‌های سطح عموم مردم تصریح کرد: سوره حجرات محسن قرائتی، خدا در نهج البلاغه از محمدعلی گرامی، صحیفه سجادیه، مسیح یهودی و فرجام جهان اثر رضا هلال، ویرانه دروازه شرقی اثر وفیق السامرایی، دعای ندبه زندگی در فردایی نورانی و جایگاه رزق انسان در هستی از اصغر طاهرزاده، احکام خانواده اثر ناصر مکارم شیرازی، حماسه تلخ سید امیر سیاح، جهاد با نفس از شیخ حر عاملی: همسر دوست داشتنی مهدی خدامیان آرائی، درس‌هایی از امام اثر رسول سعادتمند، اخلاق در خانه از حسین مظاهری، خانواده قرآنی اثر عیسی عیسی‌زاده، یوسرائیل و صهیوناکراسی اثر سید هاشم میرلوحی، حکمت جاودانه از حسن معلمی، آئینه راز از سید مهدی شجاعی، نسیم مهر حسین دهنوی، مدیریت زمان اثر مارک منسینی، فلسطین از اشغال تا انتفاضه از مجید صفا تاج و دشت بان اثر احمد دهقان شامل مسابقات آنلاین و مکتوب و از طریق سایت کتابخوانان حرفه‌ای قابل دسترس است.

وی تصریح کرد: هر ماه یک کتاب برای کتابداران در نظر می‌گیریم که کتاب مقدمه رده‌بندی دیویی ترجمه افشار زنجانی برای این ماه و مسابقه مهرماه در نظر گرفته شده است.

منصوری گفت: این مسابقات از ابتدای مهر ماه آغاز شده و مهلت شرکت در مسابقات آنلاین و مکتوب تا 30 مهر 92 است و فایل پی دی اف این کتاب‌ها از سایت booki.ir قابل دریافت است.

وی با اشاره به اینکه منابع مسابقات در همه کتابخانه‌ها عمومی موجود است و فایل منابع مزبور نیز از طریق شبکه کتابخوانان حرفه‌ای قابل استفاده خواهد بود اظهار کرد: فرم‌های مسابقات مکتوب به صورت فرم پست جواب طراحی شده‌اند و هزینه‌های پستی فرم‌ها توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور پرداخت شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان عنوان کرد: کافیست شرکت‌کنندگان، فرم‌ها را از کتابخانه‌های عمومی سراسر استان دریافت کرده و به همراه پاسخ مسابقه ارسال کننده همچنین به برندگان مسابقات آنلاین و مکتوب مبلغ 400 هزار ریال کارت هدیه اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/72001/ع/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول