اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز؛

صدور کارت ملی هوشمند در گلستان کلید خورد

پروژه صدور کارت ملی هوشمند امروز طی مراسمی با حضور آیت‎الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی‎فقیه در گلستان و جواد قناعت استاندار گلستان کلید خورد.

صدور کارت ملی هوشمند در گلستان کلید خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، استاندار گلستان در مراسم نمادین آغاز کارت ملی هوشمند در گلستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر بستر ارتباطی لازم برای آغاز به کار پروژه صدور کارت ملی هوشمند در گلستان فراهم شده که از امروز شاهد صدور این کارت در شهرستان گرگان خواهیم بود.

جواد قناعت از آغاز به کار یک پیشخوان اخذ درخواست در محل اداره کل ثبت احوال استان خبر داد و تصریح کرد: 14 ایستگاه کاری دیگر در شهرستان گرگان در واحدهای پستی راه‎اندازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه صدور کارت هوشمند با اولویت ایثارگران و افراد سنین 15 سال انجام می‎شود، افزود: 27 هزار و 920 نفر از ایثارگران در اولویت صدور کارت ملی هوشمند قرار دارند و افرادی که سن 15 سالگی آنها تکمیل می‎شود همچنین افرادی که تغییراتی در اطلاعات هویتی آنها ایجاد شده در اولویت صدور این کارت قرار می‎گیرند.

صدور کارت ملی هوشمند در 104 ایستگاه گلستان اجرا می‎‎شود

استاندار گلستان ابراز امیدواری کرد اخذ درخواست صدور کارت ملی هوشمند در شهرستان گرگان آغاز شده و از سال آینده در تمام شهرهای استان اجرایی و عملیاتی شود.

قناعت گفت: اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان در اختیار ثبت احوال استان قرار گرفت تا پروژه صدور کارت ملی هوشمند را در استان فعال کند و به تدریج در 104 ایستگاه طی یک دوره سه الی چهارساله این مهم محقق خواهد شد.

ارائه 42 خدمت از طریق کارت ملی هوشمند فراهم می‎شود

وی با بیان اینکه استان قم برای نخستین بار صدور کارت ملی هوشمند را به صورت پایلوت اجرایی کرد، اظهار داشت: از طریق این کارت 42 خدمت در آینده به شهروندان ارائه خواهد شد.

استاندار گلستان یکی از مهمترین مزایای کارت ملی هوشمند را دسترسی به آمارهای دقیق عنوان کرد و بیان داشت: از طریق آمار و اطلاعات صحیح می‎توان برنامه‎ریزی درست را به منصه اجرا گذاشت که امیدواریم با اجرای این پروژه شاهد اتفاقات خوبی در گلستان باشیم.

انتهای پیام/83001/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول