اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پنج ماه سال جاری انجام شد

رشد 13 درصدی استفاده از کارت هوشمند در حمل و نقل بین شهری مازندران

رئیس اداره حمل ونقل کالای اداره کل حمل ونقل و پایانه‌های استان مازندران از رشد 13 درصدی استفاده از کارت هوشمند در حمل و نقل بین شهری مازندران در پنج ماه سال جاری خبر داد.

رشد 13 درصدی استفاده از کارت هوشمند در حمل و نقل بین شهری مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان مازندران، سیدرحمت‌الله موسوی گفت:  در پنج ماهه سال جاری استفاده از کارت هوشمند در بارنامه به 100 درصد رسیده که نسبت به مدت سال قبل با رشد 13 درصدی همراه بوده است.

وی تعداد بارنامه صادره توسط شرکت‌های حمل و نقل کالا برای کامیون‌های ملکی شرکت در پنج ماهه سال جاری را 43 هزار و 536 ذکر کرد که نسبت به سال قبل با رشد 36 درصدی همراه بوده است.

موسوی اظهار داشت:  در پنج ماهه سال جاری شرکت‌های حمل و نقل کالا درصد اعتبار کد ملی یا شناسه ملی فرستنده و گیرنده کالا در بارنامه به 100 درصد رسیده که نسبت به مدت سال قبل با رشد 67 درصدی همراه بوده است. 

رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان مازندران گفت: با توجه به اتصال تمامی نرم‌افزارهای صدور بارنامه به سامانه بارنامه برخط، صدور حواله بارنامه برای شرکت‌هایی امکان‌پذیر است که درصد کد رهگیری بارنامه‌ها به 100 درصد برسد. 

وی اضافه کرد: در صورت عدم رعایت شرکت‌ها به دریافت کد رهگیری(100درصد)، ثبت و ارائه بارنامه به شرکت‌ها مقدور نیست. 

موسوی تصریح کرد: از مزایای استفاده از سیستم صدور بارنامه بر خط ایجاد سیستم ارتباطی راحت بین شرکت‌ها، کمک در توسعه و شفاف‌سازی کالا، برخورداری از شبکه‌های الکترونیک و اینترنت پرسرعت، صدور بارنامه برخط و تسریع در امور حمل و نقل کالا، جلوگیری از خطاها و اشتباهات سامانه‌های موجود، امکان ردیابی دقیق حمل و نقل کالاهای قاچاق، جلوگیری از صدور بارنامه به صورت صوری، درج صحیح مشخصات کامل بارنامه از قبیل گیرنده، فرستنده و راننده وسیله نقلیه است. 

انتهای پیام/229/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول