اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه ملایر:

ناجا از دستاوردهای معنوی نظام است

فرماندار ویژه ملایر نیروی انتظامی را یکی از دستاوردهای معنوی نظام جمهوری اسلامی برشمرد.

ناجا از دستاوردهای معنوی نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، مصطفی آزادبخت صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان ملایر ناجا را یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: همواره باید این دستاورد مهم معنوی برای امنیت جامعه حفظ شود.

وی ابراز داشت: خدمات ارزنده نیروی انتظامی قابل توصیف نیست و مردم همواره شاهد جانفشانی و از خودگذشتگی نیروهای خدوم بوده‌اند.

فرماندار ویژه ملایر خطاب به فعالان نیروی انتظامی تصریح کرد: شما با فداکاری و ایثار خود همواره خدمات قابل قبولی را از خود نشان داده‌اید.

وی با اشاره به اینکه جایگاه نیروی انتظامی به راحتی به دست نمی‌آید گفت: مردم نیروی انتظامی را پشت و پناه خود دانسته‌اند، چرا که هر پیشرفت و توسعه در سایه امنیت و آسایش به وجود می‌آید.

آزادبخت با اشاره به هجمه‌های وسیع دشمن در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: یکی از مهمترین مصادیق هجمه‌های دشمن تهاجم فرهنگی است که نیروی انتظامی به عنوان خط مقدم جبهه مبارزه با تهاجم فرهنگی قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر نیز امنیت امروز و آسایش جامعه را در نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه خدمات نیروی انتظامی در جامعه برشمرد و اظهار داشت: در شرایط کنونی که دشمنان به بهانه‌های مختلف در کشورهای اسلامی موجب ناامنی و سلب آسایش مسلمانان شده‌اند کشور ایران اسلامی در سایه آسایش و امنیت به سر می‌برد.

ابراهیم سعیدی امنیت و آسایش داخلی کشور را حاصل خون شهدا، روشنگری‌های رهبری و خدمات مطلوب و گستره نیروهای نظامی و انتظامی در کشور برشمرد و گفت: اقتدار نظام به داشتن نیروی انتظامی مقتدر است.

وی با بیان اینکه امنیت نظم دو مقوله مهم برای مردم در جامعه است، ابراز داشت: در سایه این دو مهم امروز با شرایط مطلوب و خدمات ناجا شاهد رشد و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌ها هستیم.

فرمانده انتظامی ملایر حماسه سیاسی که برخاسته از بینش مردم بوده را یکی از جلوهای شکوفایی برشمرد و گفت: امروز نظام مقدس جمهوری  اسلامی به عنوان امانتی الهی در دست ماست و وظیفه نیروی انتظامی و همه مردم پاسداری از این نظام تا پای جان است.

وی در تأکید به نیروهای خدوم نیروی انتظامی تصریح کرد: شما به عنوان حافظ امنیت و آسایش مردم باید با صبر و شکیبایی در حفظ کشور در همه موارد کوشا باشید و مردم به خدمات شما واقف بوده و در این زمینه قدردان زحمات شما هستند.

سعیدی یادآور شد: نیروی انتظامی با حرکت در مسیر روشنگرانه و اندیشمندانه رهبری همواره برای نگهبانی شایسته از نظام از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

در ادامه امام جمعه موقت ملایر نیز اظهار داشت: نیروی انتظامی یکی از نهادهای مهم و بنیادی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان ایجاد امنیت، مبارزه با فساد، مبارزه با قاچاقچیان و مخلان امنیت جامعه، مبارزه با افراد قانون‌گریز و متجاوزین به حقوق دیگران را از خدمات مهم نیروی انتظامی به نظام برشمرد و افزود: این خدمات قابل تقدیر است.

وی به ویژگی‌های نیروی انتظامی از دیدگاه امام و رهبری اشاره کرد و بیان داشت: اقتدار، عزت، احساس مهربانی، خدمات به مردم و و دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب از جمله این  ویژگی‌ها است.

در ادامه بعد از انجام حرکات نمایشی و اقتدار پلیس از خانواده‌های معظم شهدا، کارکنان نمونه و کارکنان بازنشسته نیروی انتظامی شهرستان ملایر  تقدیر شد.

انتهای پیام/89013/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول