اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد شهرستان زنجان خبر داد

برگزاری نمایشگاه رنگ روغن و پاستیل «گذر» در زنجان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان گفت: نمایشگاه رنگ روغن و پاستیل «گذر» در شهرستان زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه رنگ روغن و پاستیل «گذر» در زنجان

یحیی امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: نمایشگاه رنگ روغن و پاستیل «گذر» به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه 28 اثر مختلف به نمایش گذاشته می‌شود، خاطرنشان کرد: نمایشگاه نقاشی رنگ روغن و پاستیل «گذر» از 13 تا 18 مهر ماه سال‌جاری در شهرستان زنجان برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با بیان اینکه آثار ایوب شهریاری نمایشگاه نقاشی رنگ روغن و پاستیل «گذر» به نمایش گذاشته می‌شود، اضافه کرد: این نمایشگاه در محل گالری هنر فرهنگسرای امام خمینی دایر می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند ساعات 9 تا 12 صبح و 16 تا 19 بعدازظهر از نمایشگاه رنگ روغن و پاستیل بازدید کنند.

امیری با اشاره به اینکه سبک‌های مختلف نقاشی در شهرستان زنجان مورد توجه هنرمندان این رشته است، اذعان داشت: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی سبب تشویق هنرمندان و تقویت این هنر می‌شود.

وی متذکر شد: نقاشی یکی از شاخه‌های هنری است که از دیرباز مورد توجه انسان بوده و امروز هنرمندان زیادی در این زمینه فعالیت دارند.

انتهای پیام/73006/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول