اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد خبر داد

ارائه آموزش‌های تخصصی به 4 هزار دانش‌آموز و اولیا در سعدآباد

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد از ارائه آموزش‌های تخصصی به 4 هزار دانش‌آموز و اولیا در سعدآباد خبر داد.

ارائه آموزش‌های تخصصی به 4 هزار دانش‌آموز و اولیا در سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، جعفر امیری‌زاده صبح امروز در نشست مسئولان سعدآباد اظهار داشت: توجه به افزایش سطح کیفی تعلیم و تربیت از اولویت‌های آموزش و پرورش سعدآباد است و در این راستا اهتمام خاصی داریم.

وی افزود: در راستای بهبود وضعیت سلامت دانش‌آموزان نیز اقدامات ارزشمند و مهمی انجام داده‌ایم که تاثیر بسیار زیادی نیز داشته است.

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد از ارائه آموزش‌های تخصصی به 4 هزار دانش‌آموز و اولیا در سعدآباد خبر داد و خاطرنشان کرد: بیش از 2 هزار و 500 دانش‌آموز و تعداد یک‌هزار و 500 نفر از والدین دانش‌آموزان آموزش‌های تخصصی به ویژه در مهارت‌های زندگی را فرا گرفتند.

امیری‌زاده تصریح کرد: با افزایش مهارت‌های دینی و ارتقاء دانش و ایمان مذهبی در دانش‌آموزان می‌توان در راستای افزایش سلامت و کاهش آسیب‌ها موفق عمل کرد.

مسئول بهداشت و تربیت بدنی آموزش و پرورش سعدآباد نیز در ارتباط با اقدمات انجام گرفته مطالبی را به اطلاع اعضاء جلسه رساند و اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های بسیار خوبی صورت گرفته تا از تمام ظرفیت‌ها درون و برون مجموعه در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی استفاده شود.

محمد ابراهیم‌زاده افزود: بیش از 2500 نفر از دانش‌آموزان در قالب طرح‌های مدارس عاری از خطر، مهارت‌های زندگی و مدرسه‌محور آموزش‌های لازم را دریافت و خود به عنوان عامل مؤثر در عرصه پیشگیری فعالیت دارند.

وی اضافه کرد: تعداد یک‌هزار و 500 نفر از اولیاء دانش‌آموزان نیز در زمینه مهارت‌های زندگی و پیشگیری اولیه از اعتیاد و فرزند پروری به میزان 6 ساعت آموزش دیده‌اند وکارت پایان دوره آموزشی دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/2452/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول