اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش سعدآباد خبر داد

اجرای ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و دینی در 79 مدرسه سعدآباد

رئیس اداره آموزش و پرورش سعدآباد از اجرای ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و دینی در 79 مدرسه سعدآباد خبر داد.

اجرای ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و دینی در 79 مدرسه سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، جعفر امیری‌زاده شامگاه دوشنبه در نشست با مسئولان فرهنگی و دینی دشتستان اظهار داشت: توجه به مسایل دینی و مذهبی در مدارس اهمیت زیادی دارد و باید دانش‌آموزان را با آموزه‌های دینی آشنا کنیم.

وی افزود: آموزش و پرورش منطقه سعدآباد با همکاری و تلاش امام جمعه، بخشدار و رئیس شورای آموزش و پرورش و سایر نهادها و ارگان‌های منطقه به ویژه اولیا دانش‌آموزان در زمینه‌های علمی، آموزشی و پرورشی و ... به موفقیت‌های خوبی رسیده و امیدوار هستیم با تلاش بیشتر، اداره آموزش و پرورش منطقه را به سمت فتح قله‌های بلند علم و دانش پیش ببریم.

رئیس اداره آموزش و پرورش سعدآباد با اشاره به جایگاه نماز جماعت در اسلام خاطرنشان کرد: باید با شیوه‌های نو و خلاقانه دانش‌آموزان را برای شرکت در نماز جماعت تشویق و ترغیب کنیم.

امیری‌زاده از اجرای ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و دینی در 79 مدرسه سعدآباد خبر داد و گفت: انجام کارهای فرهنگی به ویژه ترویج نماز در مدارس یک اولویت فرهنگی و دینی برای آموزش و پرورش است و در مدارس منطقه سعدآباد در این مسیر اهتمام جدی داریم.

وی اضافه کرد: امروز دشمن با شیوه فرهنگی و تهاجم نرم در صدد ضربه زدن به جوانان و نوجوانان به ویژه دانش‌آموزان است که باید هوشیار باشیم.

معاون اداره آموزش و پرورش سعدآباد نیز در این نشست با ارائه گزارشی از اقامه نماز سال گذشته تصریح کرد: به مدیران در ارتباط با لحاظ کردن زنگ نماز در برنامه درسی مدارس تاکید شده است.

حجت‌الاسلام عبدالله باغچه‌بان یادآور شد: حضور در نماز جمعه نیز باید در فعالیت‌های فرهنگی و پرورشی مدارس قرار گیرد تا دانش‌آموزان از این فریضه الهی فیض کامل ببرند.

انتهای پیام/2452/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول