اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان خبر داد

برگزاری ویژه‌برنامه‌های شاد در ایام جشنواره تئاتر در همدان

قائم مقام اجرایی بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از برگزاری ویژه برنامه‌های شاد در ایام جشنواره در شهرستان‌های استان خبر داد.

برگزاری ویژه‌برنامه‌های شاد در ایام جشنواره تئاتر در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، جلسه هماهنگی برنامه‌های مرتبط با بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان امروز با حضور مدیر اجرایی و قائم مقام مدیر اجرایی بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان و روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های استان در دبیرخانه این جشنواره برگزار شد.

قائم مقام بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در این جلسه گفت: برنامه‌های شادی مثل اجرای نمایش صحنه‌ای، نمایش خیابانی، جنگ شادی، جشن بادبادک‌ها، مسابقه نقاشی کودکان و نمایشگاه کتاب در شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

هادی فیض‌منش افزود: برای ایام جشنواره تئاتر کودک برنامه‌های مختلفی تدوین شده و به شهرستان‌ها ابلاغ شده است.

وی تصریح کرد: همه شهرستان‌ها باید برنامه‌های اجرایی را به شکل مردمی برگزار کنند تا عموم مردم بتوانند از این برنامه‌ها استفاده کنند.

قائم مقام بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان یادآور شد: ادارات شهرستان‌ها موظف هستند در اسرع وقت نسبت به تشکیل ستاد شهرستانی با ریاست فرماندار شهر اقدام کنند تا از این طریق هماهنگی لازم بین دستگاه‌های اجرایی انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه رئیس ستاد استانی تأکید کرده که همه شهرستان‌ها نهایت همکاری را در برگزاری این برنامه داشته باشند، پیش‌بینی‌ می‌شود برنامه‌های متعدد و پرشوری در شهرستان‌های همدان اجرا شود.

انتهای پیام/89002/ب/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول