اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر همدان:

مسائل فرهنگی از طریق تئاتر به کودکان القا شود

عضو شورای اسلامی شهر همدان گفت: با توجه به گرایش خانواده‌ها به هنر تئاتر می‌توانیم با تئاتر مسائل فرهنگی را به بچه‌ها و خانواده‌ها القا کنیم.

مسائل فرهنگی از طریق تئاتر به کودکان القا شود

نرگس نورالله‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به حمایت شورای شهر از برگزاری مستمر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان اظهار کرد: برگزاری این جشنواره که در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود، برای همدان نقطه قوتی است که شورای شهر نیز از این رویداد فرهنگی حمایت می‌کند.

وی تصریح کرد: شورای شهر از ماندگاری جشنواره در همدان حمایت می‌کند و در این راستا از حمایت‌‌های معنوی خود در برگزاری این جشنواره دریغ نخواهد کرد.

عضو شورای اسلامی شهر همدان تئاتر را فضایی برای جذب خانواده‌ها دانست و گفت: با توجه به اینکه خانواده‌ها به تئاتر گرایش یافته‌اند، می‌توانیم با تئاتر مسائل فرهنگی را هم به بچه‌ها و هم دانش‌آموزان القا کنیم.

وی بیان داشت: ارتقای سطح فرهنگ اسلامی و نحوه آموزش شهروندی مواردی است که می‌توان از طریق تئاتر به کودکان و نوجوانان آموخته و در وجود آنها نهادینه کرد.

نورالله‌زاده در پایان یادآور شد: کارهای هنری ابزار مناسبی برای نهادینه‌سازی مسائل فرهنگی است که تئاتر کودک و نوجوان نیز در این راستا بسیار مطلوب عمل می‌کند.

انتهای پیام/89003/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول