اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با استقبال قابل توجه علاقه‌مندان به روی صحنه رفت

«هیچ» پایان‌بخش جشنواره بیست و پنجم تئاتر هرمزگان

نمایش «هیچ» کاری از گروه تئاتر ابوذر میناب به نویسندگی و کارگردانی ایوب رحیمی و جعفر قاسمی در آخرین شب بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان به روی صحنه رفت.

«هیچ» پایان‌بخش جشنواره بیست و پنجم تئاتر هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ایوب رحیمی نویسنده و یکی از دو کارگردان نمایش "هیچ" جمعه شب در حاشیه اجرای این نمایش در مورد این کار ارائه شده گفت: مضمون نمایشنامه به صحنه بردن دغدغه دو قشر از جامعه و به چالش کشیدن تفکرات آن‌ها در قالب اجرای یک نمایش تعاملی است.

ایوب رحیمی افزود: درون مایه این نمایش درمان از طریق تئاتر است.

وی اضافه کرد: نمایش داستان دختری است که برای دیدن نمایشی به سالن تئاتر می‌رود و پس از مدتی در می‌یابد که هیچ نمایشی در کار نیست.

رحیمی در ادامه گفت: دختر که عوامل نمایش را کلاهبردار می‌پندارد در پی استرداد پولش بر می‌آید بی خبر از آن که جزئی از بازیگران این نمایش است.

کارگردان نمایش "هیچ" به عوامل اجرا اشاره کرد و گفت: بازیگران نمایش جعفر قاسمی در نقش تماشگر آقا، ایوب رحیمی در نقش کارگردان، الهه زینلی در نقش تماشگر خانم، ابوالقاسم احدیان در نقش سرباز، عبدالله ذاکری در نقش کارگر 1، کاظم ذاکری در نقش کارگر 2 و عبدالله کریمی در نقش تماشاگر آقا 2 و شوهر تماشاگر خانم هستند.

رحیمی به دیگر عوامل اجرا اشاره کرد و افزود: ساخت موسیقی به عهده فرهان خلاده، تنظیم نور از جعفر احمدزاده و عاطفه کهوری، طراح صحنه و لباس نیز به عهده جعفر احمدزاده و عاطفه کهوری است.

وی در پایان یادآور شد: منیره خاکساری منشی صحنه، مریم ذاکری دستیار کارگردان و آمنه اکبری هم گریمور نمایش "هیچ" است.

انتهای پیام/88001/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول