اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خاش:

عمل به آموزه‌های دینی راه نجات جامعه از مشکلات اقتصادی است

امام جمعه خاش گفت: عمل به آموزه‌های دینی راه نجات جامعه از بیماری اقتصادی، اسراف و تجمل گرایی است.

عمل به آموزه‌های دینی راه نجات جامعه از مشکلات اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از خاش، حجت‌الاسلام محمدحسین میری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان خاش اظهار داشت: چیزی که آدمی را از بند دلبستگی به دنیا و پلیدی‌های آن باز می‌دارد، تقوا بوده و تنها با در پی گرفتن راه تقوا می‌توان به سعادت واقعی دنیا و آخرت دست یافت.

وی ادامه داد: رواج اصول دینی و ترویج فرهنگ دینی در مرحله نخست بر دوش خانواده‌ها است که خانواده‌ها نباید از این مهم غافل باشند چون اگر آنها برای فرزندان خود برنامه تربیتی نداشته باشند، معلوم نخواهد شد به چه سمت و سویی کشیده می‌شوند.

این مسئول تصریح کرد: نزد تعالیم اقتصادی اسلام مصرف بیش از حد منابع که به نام اسراف خوانده شده، امری ناشایست است که از آن به بیماری یاد شده است.

امام جمعه خاش بیان داشت: راه نجات جامعه از بیماری اقتصادی اسراف و تجمل گرایی عمل به آموزه‌های دینی است.

میری با تبریک هفته نیروی انتظامی به تلاشگران و خدمتگزاران ناجا عنوان کرد: مردم باید در تمام صحنه‌ها آمادگی کامل برای همکاری با نیروهای امنیتی را داشته باشند، چه شیعه، چه سنی و چه زن و مرد همه باید با نیروهای انتظامی همکاری مستقیم و متقابل داشته و در ایجاد امنیت کشور خود دخیل باشند.

وی به شرایط امنیتی کشور در مقایسه با گذشته اشاره و عنوان کرد: شرایط امنیتی امروز کشور از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار شده به ویژه در مرزها که نیروهای مرزبانی نه‌ تنها این سوی مرز بلکه در آن سوی مرز نیز مراقبت‌های مرزی را بیشتر از دو برابر کرده‌اند.

امام جمعه خاش به هجرت امام خمینی (ره) از عراق به پاریس اشاره کرد و اذعان داشت: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از اراده خداوند بوده که خواست قدرت خویش را توسط یک مرد 77 ساله یعنی حضرت امام (ره) به رخ ابر قدرت‌های جهان بکشد و دیدیم که قدرت‌های استعماری زمان یعنی شرق و غرب با تمام امکانات نظامی، اقتصادی و غیره هرچه تلاش کردند که جلو حرکت ایشان را بگیرند نتوانستند.

همچنین در نماز جمعه اهل تشیع شهرستان خاش سرهنگ احسانعلی آذر پودینه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خاش ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به تشریح عملکرد نیروی انتظامی در شهرستان خاش پرداخت.

انتهای پیام/75004/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول