اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیران ارشد رسانه ملی صورت گرفت

افتتاح نخستین مرکز رشد فناوری لوازم خانگی کشور در اصفهان

مرکز رشد خوشه‌های فناوری گروه صنعتی انتخاب در اصفهان به عنوان نخستین مرکز رشد فناوری لوازم خانگی کشور با حضور مدیران ارشد رسانه ملی در اصفهان افتتاح شد.

افتتاح نخستین مرکز رشد فناوری لوازم خانگی کشور در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ظهر امروز ‌در جریان بازدید جمعی از مدیران ارشد رسانه ملی و شبکه‌های مختلف تلویزیونی از مجموعه هلدینگ گروه صنعتی انتخاب نخستین مرکز رشد فناوری لوازم خانگی کشور در اصفهان افتتاح شد.

در این مراسم رئیس مرکز علمی و کاربردی گروه صنعتی انتخاب با بیان اینکه دانشگاه علمی و کاربردی موفق به اخذ مجوز مرکز رشد خوشه‌های فناوری شده است، عنوان کرد: این مرکز با هدف ایجاد و رشد شرکت‌های متکی بر دانش به منظور تولید و توسعه خدمات، ‌محصولات و فرآیندهای فناوری قابل عرضه به بازار،‌هدایت و کمک به رونق اقتصادی مبتنی بر فناوری و دانش حرفه‌ای از طریق ترویج و توسعه اقتصاد دانش محور،‌افزایش مشارکت و قدرت توان رقابت شرکت‌های فناور و خدماتی در سطح ملی و بین‌المللی راه‌اندازی شده است.

محسن حاج‌کاظمیان ادامه داد: کمک به تجاری سازی نتایج تحقیق‌ها و دستاوردهای فناورانه واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد، ارتقا دانش فنی واحدهای فناور،‌ ایجاد پیوند بین امکانات و منابع دانشگاه‌ها،‌ مراکز علمی و فناوری، صنعتی و خدماتی با توانایی واحدهای فناور، ‌حمایت از نوآوری و خلاقیت نیروهای محقق جوان و جذب و حفظ سرمایه انسانی خلاق و متخصص از دیگر اهداف این مرکز است.

وی اضافه کرد: تبدیل ایده‌های نو به خدمات و محصولات و تجاری‌سازی آنها، ‌افزایش مشارکت گروه‌های فناور در انجام طرح‌های بزرگ و چند مهارتی نیز مورد هدف مرکز رشد خوشه‌های فناوری دانشگاه علمی و کاربردی گروه صنعتی انتخاب است.

رئیس مرکز علمی و کاربردی گروه صنعتی انتخاب در مورد زمینه‌های فعالیتی مرکز رشد خوشه‌های فناور گفت: تکنولوژی ارتباطات و اطلاعات، ‌برق‌ الکترونیک در شاخه‌های مختلف‌، مکانیک گرایش‌های تبدیل انرژی، ‌طراحی کاربردی، ‌ساخت و تولید، ‌نقشه‌کشی صنعتی، مهندسی شیمی، پلیمر و پتروشیمی،‌ مدیریت زنجیره تأمین و لجستیک،‌ مدیریت برند،‌ کیفیت،‌ بازاریابی، ‌فروش، ‌تبلیغات، ‌ارتباط با مشتری حوزه‌هایی است که مرکز رشد خوشه‌های فناور گروه صنعتی انتخاب در آن فعالیت می‌کند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: ‌توسعه محصول و انتقال تکنولوژی، ساخت و تولید قطعات صنعتی،‌ بهره‌وری، ‌بهینه‌سازی و کاهش مصرف انرژی در سیستم‌های صوتی،‌کاهش ضایعات و کنترل آلاینده‌های زیست محیطی صنایع از دیگر زمینه‌های فعالیتی این مرکز است.

انتهای پیام/63002/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول