اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی استان اصفهان:

بلاتکلیفی در بازار لوازم خانگی/امید به کاهش قیمت‌ها انتظار می‌طلبد

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی استان اصفهان گفت: با گذشت نزدیک به سه ماه از انتخابات و امید برای کاهش قیمت‌ها بازار همچنان راکد و قیمت‌ها بدون تغییر است.

بلاتکلیفی در بازار لوازم خانگی/امید به کاهش قیمت‌ها انتظار می‌طلبد

اکبر زادمهر در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت لوازم خانگی اظهار کرد: با گذشت سه ماه از انتخابات و امید و انتظار مردم از کاهش قیمت‌ها همچنان شاهد بالا بودن قیمت لوازم خانگی در بازار این محصول هستیم.

وی پایین آمدن دلار را عامل تغییر قیمت‌ها دانست و تاکید کرد: با کاهش چشمگیر قیمت دلار مطمئنا قیمت بیش‌تر محصولات از جمله لوازم خانگی نیز کاهش می‌یابد.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی استان اصفهان اضافه کرد: مسئولان باید چاره‌ای برای حل این معضل بکنند زیرا این موضوع سبب شده تا بسیاری از کسبه ورشکست شده و باعث دلسرد شدن آنان از بازار شده است.

زادمهر، رغبت مردم برای مصرف کالاهای خارجی را بیشتر دانست و تصریح کرد: برند‌های خارجی در بازار مشتری بیشتری دارد و برندهای ایرانی به دلیل پایین بودن کیفیت از استقبال کم‌تری برای خرید برخوردار است.

وی در واکنش به خرید محصولات با برند‌های خارجی بیان کرد: در چند ماه‌ اول سال کسبه مجبور بودند تا جنس خارجی را به صورت نقد از شرکت خریداری کنند اما اکنون کارخانه‌ها مقداری از مبلغ را نقد و بقیه را به صورت چک دریافت می‌کنند که این موضوع کمک کوچکی به کسبه می‌کند.

این مسئول با ابراز امیدواری برای کاهش قیمت‌ها تاکید کرد: مردم همه چشم به تصمیمات دولت برای کنترل تورم و نرخ ارز و کاهش قیمت‌ها دوختهو امیدواریم این دولت با اتخاذ تصمییمات اساسی در جهت کاهش قیمت‌ها و بهبود فضای کسب و کار قدم بردارد.

انتهای پیام/63015/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول