اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی اصفهان:

انتظار کاهش قیمت‌های لوازم خانگی را داریم

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی اصفهان گفت: امیدواریم دولت جدید با اجرای سیاست‌های صحیح قیمت لوازم خانگی را کاهش دهد.

انتظار کاهش قیمت‌های لوازم خانگی را داریم

اکبر زادمهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به قیمت لوازم خانگی در بازار اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر قیمت‌ها در بازار دارای ثبات نسبی بوده و به  آرامی به سمت کاهش قیمت‌ها حرکت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بسیاری از خریداران از خرید لوازم خانگی صرف نظر کرده‌اند، افزود: خریداران لوازم خانگی انتظار دارند پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و با اتخاذ تدابیر جدید و کارآمد اقتصادی توسط تیم اقتصادی دولت جدید قیمت انواع لوازم خانگی روند کاهشی بیشتری پیدا کند و به همین دلیل استقبال خریداران از خرید لوازم خانگی در طی چند روز اخیر کاهش چشمگیری یافته است.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی اصفهان با بیان اینکه رکود نسبی در بازار لوازم خانگی ممکن است تا چند ماه آینده ادامه داشته باشد، ادامه داد: با وجود این رکود نسبی در بازار لوازم خانگی باز هم خریداران ثابت بازار لوازم خانگی یعنی همان خریداران جهیزیه نقش فعالی در رونق بازار لوازم خانگی در شرایط فعلی دارند.

وی گفت: دولت جدید می‌تواند با اجرای سیاست‌های کارآمد و صحیح اقتصادی تولید لوازم خانگی داخلی را افزایش داده و از طرفی با ایجاد تغییراتی در نظام وارداتی کشور سبب افزایش واردات شود که اجرای این سیاست‌ها سبب افزایش رقابت در بازار داخلی شده و موجب افزایش کیفیت و کاهش قیمت‌ها می‌شود.

زادمهر با اشاره به نقش اثرگذار نرخ ارز در بازار لوازم خانگی افزود: امروز اگر نرخ ارز دچار نوسان کوچکی شود بازار لوازم خانگی به سرعت دست خوش تغییر قیمت‌ها می‌شود که این مشکل بزرگی در بازار لوازم خانگی است.

وی راه حل مقابله با این مشکل بزرگ را تثبیت قیمت ارز دانست و گفت: اگر بازار ارز دچار آرامش بیشتری شود و قیمت ارز ثبات یابد قیمت لوازم خانگی نیز ثبات بیشتری خواهد یافت.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی اصفهان اضافه کرد: در حال حاضر کمبودی در بازار نداریم و بازار می‌تواند جوابگوی سلیقه هر طیفی باشد، اما به خاطر قیمت بالای اجناس و کاهش قدرت خرید مردم استقبال از خرید کاهش یافته است.

وی یکی از علل افزایش قیمت لوازم خانگی را تحریم‌ها دانست و افزود: تحریم‌ها قیمت قطعات و لوازم اولیه را افزایش داده و این خود موجب افزایش قیمت‌ها در بازار شده است.

انتهای پیام/63001/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول