اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایرانشهر:

آمریکا دشمن ماست و قابل اعتماد نیست

امام جمعه ایرانشهر گفت: آمریکا دشمن ماست و قابل اعتماد نیست.

آمریکا دشمن ماست و قابل اعتماد نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از ایرانشهر، حجت‌الاسلام حسین طاووسی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در ایرانشهر ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا، اظهار داشت: اگر کسی بخواهد به تقوای الهی دست پیدا کند باید مراقب تغذیه خود باشد.

امام جمعه ایرانشهر عنوان کرد: آثار توفیق در عبادات که حتی به نسل آینده هم منتقل می‌شود ناشی از لقمه حلال است، اگر اهل تقوا هستیم باید بین حلال و حرام الهی مرزبندی مشخص و محسوسی داشته باشیم.

خطیب نماز جمعه ایرانشهر در ادامه با پرداختن به مبحث تربیت دینی گفت: تربیت دینی هر چند ریشه در خانواده دارد، مخصوص پدر و مادر نیست، جامعه و مسئولان هم باید در ادامه تربیت در خانه برنامه‌ریزی داشته باشند.

وی بیان داشت: عجیب است مناسک حج و عجیب است نمایش قدرت و عظمت اسلام به جهان که در آن تفکر مسلمانان عوض می‌شود و حتی ظاهر او هم تغییر می‌کند.

طاووسی افزود: عجیب است حج و عجیب تر مناسک حج و تجمع عظیم مسلمانان و برائت از مشرکان من تقاضا می‌کنم پس از بازگشت بر پیمان خود با خدا استوار بمانند.

امام جمعه ایرانشهر خاطرنشان کرد: خصوصاً خواهران آن حجاب و عفت را بیش از پیش مراقبت کرده و هاجروار عمل کنند.

خطیب نماز جمعه ایرانشهر ادامه داد: حجاج باید از تکفیری‌ها که خوارج زمان هستند، برائت بجویند و شکایاتشان را نزد خدا برند.

وی عنوان کرد: از آنجایی که تکفیری‎ها در جامعه به دنبال یارگیری هستند، باید مراقب باشیم.

طاووسی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی گفت: هفته نیروی انتظامی را گرامی می‌داریم که آرامش و آسایش جامعه را مدیون این نیروهای پرکار و تلاشگر هستیم.

امام جمعه ایرانشهر گفت: با توجه به بازگشایی مدارس، راهنمایی رانندگی به ویژه هنگام تعطیلی مدارس و اوج ترافیک باید حضور پررنگ‌تری داشته باشد، با مهربانی و دوستی بیش از جریمه می‎توان فرهنگ ساز بود و نظم آفرید.

وی در ادامه از ایثارگری‌های آتش نشانان نیز قدردانی کرد و روز سالمند را نیز گرامیداشت و متذکر شد: ما موظفیم ضمن احترام به بزرگ‌ترها، رسیدگی روحی و مالی به آنان داشته باشیم.

خطیب نماز جمعه ایرانشهر با اشاره به جریان اخبار سفر ریاست جمهور به آمریکا، بیان داشت: دشمن، دشمن است و قابل اعتماد نیست.

طاووسی اذعان داشت: امیدواریم آبان ماه دانشجویان عزیز مانند هر سال با حضور در تظاهرات خیابانی پاسخی شایسته به آمریکا بدهند.

انتهای پیام/75004/ن40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول