اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه استان سمنان:

امروز وظیفه مردان توجه به غیرت و زنان حفظ حجاب و عفاف است

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: امروز وظیفه مردان، توجه به غیرت و مردانگی و زنان حفظ حجاب و عفاف است.

امروز وظیفه مردان توجه به غیرت و زنان حفظ حجاب و عفاف است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر رعایتی عصر امروز در نشستی صمیمی با فرهنگیان بسیجی کانون بسیج فرهنگیان استان سمنان که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با حضور رئیس کانون بسیج فرهنگیان سپاه استان سمنان در نمازخانه اداره کل آموزش و پرورش سمنان برگزار شد، ضمن پاس‎داشت رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در جبهه‎های نبرد حق علیه باطل بیان کرد: همه به شهدا بدهکاریم.

وی تصریح کرد: امروز همه ما به پدر و مادرانی که با اشک چشم خود، فرزندانشان را بدرقه کردند، مدیون هستیم و به فرزندانی که حسرت گفتن کلمه پدر بر لبانشان ماند، بدهکاریم.

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: رزمندگان تمام فراز و نشیب‌های هشت سال دفاع مقدس را فقط با اتکا بر خدا پشت سر گذاشتند و اکنون موظفیم فرهنگ خداباوری را در جامعه کنونی ترویج دهیم.

رعایتی اظهار کرد: انقلاب‌های جهانی به واسطه عواملی همچون فراموشی هدف و وظیفه از بین می‌روند.

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: انقلاب اسلامی حاصل خون دل ریختن‌ها و پر پر شدن جوانان و نوجوانان این مرز و بوم است؛ بنابراین نباید با سهل‌انگاری و فراموشی هدف و اینکه وظیفه ما در شرایط کنونی چیست، خون آن دلیرمردان پایمال شود.

وی با بیان اینکه باید تاریخ هشت ساله دفاع مقدس واکاوی شود و ببینیم اکنون چه وظیفه‌ای بر دوش ماست، گفت: حواسمان باشد توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب و نظام و ارزش‌ها تمام‌نشدنی است.

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: امروز وظیفه مردان غیرت و مردانگی و زنان حفظ حجاب و عفاف است.

اهدای خون بسیجیان سمنان به مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس، تعدادی از بسیجیان پایگاه شهید عباسپور شرکت برق منطقه‏‌ای سمنان با حضور در پایگاه انتقال خون شهرستان سمنان، خون خود را اهدا کردند.

گفتنی است؛ این عمل خداپسندانه در مناسبت‏‌های مختلف از طرف پایگاه‌‏های بسیج شرکت برق منطقه‏‌ای سمنان انجام می‏‌شود.

برگزاری گردهمایی بسیجیان بهزیستی شاهرود به مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس، نشست بسیجیان بهزیستی شاهرود در سالن اجتماعات مجتمع حضرت علی ‏اکبر (ع) برگزار شد.

رئیس اداره بهزیستی شاهرود ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، از حضور پرشور همکاران بهزیستی شاهرود در چنین مراسمی تقدیر کرد و گفت: امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب نیز که به بالاترین درجات معنوی رسیده‌اند، خود را بسیجی می‌دانند.

در این نشست، یکی از فرماندهان سپاه پاسداران شهرستان شاهرود ضمن بیان خاطراتی از رشادت‏‌های رزمندگان در جنگ تحمیلی افزود: سه عامل اساسی رهبری حضرت امام (ره)، اطاعت عاشقانه جوانان از ایشان و در صحنه بودن همه مردم ایران پیروزی ما را در هشت سال دفاع مقدس رقم زد.

علی باقری از حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری به عنوان حماسه بزرگ یاد کرد و گفت: منتخبان ملت باید تمام هم و غم خود را برای مرتفع ساختن مشکلات جامعه به کار گیرند.

یکی دیگر از مدعوان جلسه چگونگی انجام عملیات والفجر هشت را برای حاضران تشریح کرد و افزود: آسایش کنونی کشور مدیون رشادت‏‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.

انتهای پیام/2249/ش40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول