اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج جامعه زنان میامی:

عفاف و حجاب وجه تمایز فرهنگ اسلامی با غربی است

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان شهرستان میامی گفت: عفاف و حجاب وجه تمایز فرهنگ دینی و اسلامی با فرهنگ غربی است که باید به آن توجه شود.

عفاف و حجاب وجه تمایز فرهنگ اسلامی با غربی است

نسرین تاجیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار داشت: یکی از رسالت‌های مهم حلقه‌های صالحین، پرداختن به موضوع حجاب و عفاف بوده و این مأموریت به مربیان، سرمربیان و سرگروه‌های صالحین سپرده شده است.

وی در خصوص ترویج فرهنگ عفاف و حجاب افزود: مربیان حلقه‌های صالحین باید به صورت چهره به چهره به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه اقدام کنند.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان شهرستان میامی افزود: مربیان از طریق جذب افراد در حلقه‌ها و مشارکت آن‌ها در برنامه‌های پایگاه و از طریق ارتباط و تأثیرگذاری مثبت بر روی افراد با دلایل منطقی می‌توانند در ترویج فرهنگ حجاب نقشی مؤثر داشته باشند.

تاجیان عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه‌های حجاب و عفاف یکی از راه‌های ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و آگاه‌سازی اقشار مختلف جامعه است.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان شهرستان میامی با بیان اینکه انتخاب چادر به عنوان یک پوشش کامل فرهنگ دینی ما را از فرهنگ غربی متمایز می‌کند، متذکر شد: حفظ حجاب و عفاف مختص بانوان نیست و مردان نیز باید در حفظ شئون اسلامی کوشا باشند و باید گفت که در رعایت عفاف و حجاب تفاوتی بین زنان و مردان نیست.

انتهای پیام/2249/ن20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول