اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه:

آخرین پرواز حجاج امشب انجام می‌شود

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: امسال بیش از یک‌هزار و 653 نفر از حجاج استان‌های کرمانشاه، ایلام و کردستان از فرودگاه کرمانشاه به سرزمین وحی پرواز کردند و امشب آخرین پرواز ساعت 20:50 انجام می‌شود.

آخرین پرواز حجاج امشب انجام می‌شود

رضا نجفیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: امسال بیش از یک‌هزار و 653 نفر از حجاج استان‌های غرب کشور (کرمانشاه، ایلام و کردستان) از فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی‌اصفهانی کرمانشاه به سرزمین وحی پرواز کردند و امسال برای نخستین‌بار پرواز مستقیم حجاج از کرمانشاه به مدینه انجام شد.

نجفیان با بیان اینکه این زائران برای شرکت در مراسم حج تمتع اعزام شدند، تصریح کرد: چهار فروند هواپیما (سه پرواز 747 و یک پرواز ایرباس) طی دیروز و امروز به جده اعزام شدند و امشب آخرین پرواز ساعت 20:50 انجام می‌شود.

نجفیان تعداد حجاج کرمانشاهی را 656 نفر اعلام کرد و ابراز داشت: حجاج کرمانشاهی در قالب 6 کاروان، زائران استان ایلام در قالب یک کاروان و زائران استان کردستان در قالب هفت کاروان به سرزمین وحی اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه حجاج، 31 الی 35 روز پس از اعزام از طریق فرودگاه شهید اشرفی‌اصفهانی شهر کرمانشاه به وطن بازمی‌گردند، افزود: تمامی زائران دارای بیمه شخصی هستند و ارائه ارز، تلقیح واکسن زائران و تامین هتل‌ها انجام شده است.

*تاکید بر صرفه‌جویی در هزینه‌های اضافی و شرکت در امور خیریه

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه تاکید کرد: امسال از محل کمک خیران و صرفه‌جویی خرید و ولیمه زائران، سه باب مدرسه در کرمانشاه ساخته و تحویل داده شده است.

نجفیان تاکید کرد: زائران خانه خدا می‌توانند با صرف بخشی از هزینه‌های اضافی ولیمه و سوغات خود به نیازمندان، ضمن دستگیری از نیازمندان، آثار و برکات این سفر معنوی را ماندگارتر سازند و از کمک‌های زائران و افراد خیر در زمینه ساخت مدرسه و امور خیریه همواره استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/2700/ک20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول