اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس خبر داد

همکاری مجلس و دولت در موضوع "نرمش قهرمانه"

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی از همکاری مجلس با دولت برای اجرایی شدن نرمش قهرمانانه تاکید کرد.

همکاری مجلس و دولت در موضوع "نرمش قهرمانه"

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، کمال علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران به سخنرانی رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل اشاره کرد و با بیان اینکه اگر آمریکا تحت تاثیر لابی صهیونیسم نباشد، می‌تواند تعامل دو طرفه با ایران داشته باشد، گفت: سخنرانی رئیس جمهور در شصت و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل از جایگاه عزت و اقتدار ایران اسلامی و بر مبنای اصول حقوق بین‌الملل بیان شد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در سفر رئیس‌جمهور به آمریکا خواسته‌های نظام اسلامی به خوبی بیان شد و تعامل با کشورهای دیگر مطرح شد، افزود: نگاه سیاسی من آن است که تماس تلفنی اوباما با رئیس جمهور مناسب نبوده است و دیدار وزرای خارجه ایران و آمریکا در قالب گفت‌وگوهای 5 به اضافه 1 با هدف آب شدن یخ بی‌اعتمادی کافی بوده است.

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور ما هشت سال جنگ را اداره کرد و تحریم‌ها و فشارها را تحمل کرد و دانشمندان هسته‌ای ما ترور شدند، ولی ما با اقتدار مسیر انقلاب اسلامی را طی می‌کنیم، خاطرنشان کرد: ما مشتاق مذاکره با آمریکا نیستیم و کشورهای تحریم کننده ایران ضرر کردند، چرا که منافع اقتصادی زیادی را از دست دادند.

وی افزود: تحریم‌ها در اقتصاد و گرانی‌ها تاثیر داشت، اما کشور ما تجربه‌های سخت‌تری مانند جنگ تحمیلی هشت ساله را پشت سر گذاشت و دشمن هر چه فشار بیاورد، ملت ما توانمندانه‌تر مسیر را طی می‌کند.

علیپور با تاکید بر اینکه تحریم‌های ناجوانمردانه علیه ملت ایران است، تصریح کرد: دشمنان با تحریم‌های خود ملت ایران را تحت فشار قرار می‌دهند و و اگر با مدل جمهوری اسلامی مشکل دارند، راه‌های گفت‌وگو و حل مشکلات از راه سیاسی وجود دارد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی بر همکاری مجلس با دولت در موضوعات مربوط به نرمش قهرمانانه تاکید کرد.

انتها ی پیام/86015/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول