اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئولان اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان خراسان رضوی تودیع و معارفه شدند

مراسم تودیع صادق حسین زاده ملکی و معارفه سید قاسم حوائجی، مسئولان قدیم و جدید اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان خراسان رضوی امروز برگزار شد.

مسئولان اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان خراسان رضوی تودیع و معارفه شدند

به گزارش خبرنگار فارس از مشهد، مراسم تودیع و معارفه مسئولان قدیم و جدید اتحادیه انجمن اسلامی خراسان رضوی امروز برگزار شد.

این مراسم که با حضور محمدتقی فخریان مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی و حامد علامتی دبیرکل انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور و دیگر مسئولین استانی و شهرستان‌های استان برگزار شد.

در این مراسم محمد تقی فخریان با خیر مقدم به میهمانان اظهار داشت: من فعالیت خود را از همین اتحادیه‌های انجمن‌های اسلامی شروع کرده‌ام که این مجموعه یکی از نهادهائی است که سند چشم‌انداز 10 ساله در آن تدوین شده که این یکی از برنامه‌های مهم درونی این اتحادیه می‌باشد.

وی همچنین با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انجمن‌های اسلامی بیان داشت: یکی از بهترین دوران عمر بنده در این اتحادیه‌ها گذرانده شده است.

وی در پایان ضمن تقدیر از تلاش‌های حسین‌زاده ملکی برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

حسین زاده ملکی، دبیر کل سابق این اتحادیه نیز گفت: مجموعه انجمن‌های اسلامی از سرمایه‌های اختصاصی برخوردار است که از جمله آن حجت ‌الاسلام علی‌اکبری نماینده مقام معظم رهبری بعنوان رئیس اتحادیه‌های انجمن‌های اسلامی کشور می‌باشد که این مجموعه را با یک واسطه به مقام ولایت متصل می‌کند.

وی در ادامه گفت: شهدای این مجموعه دیگر سرمایه‌های اختصاصی هستند.

وی با اشاره به این نکته که مسئولان این انجمن‌ها باید از خود دانش‌آموزان باشند، بیان داشت: مسئولیت‌های این مجموعه را خود دانش‌آموزان ارائه می‌کنند.

علامتی، دبیر کل جدید انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور نیز در این مراسم با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان تاریخچه‌ای از تشکیل انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان را بیان کرد و از دستاوردهای این مجموعه سخن گفت.

انتهای پیام/2202/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول