اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ثبت احوال مازندران خبر داد:

انجام 11 خدمت از خدمات ثبت احوال در دفاتر پیشخوان

معاون ثبت احوال مازندران گفت: 11 خدمت از خدمات ثبت احوال در دفاتر پیشخوان دولت انجام می‌شود.

انجام 11 خدمت از خدمات ثبت احوال در دفاتر پیشخوان

به گزارش خبرنگار فارس از فریدونکنار، نخستین همایش دفاتر پیشخوان مازندران عصر امروز در اردوگاه شهید رجائی فریدونکنار با حضور مسئولین شهری استانی و کشوری برگزار شد.

معاون ثبت احوال مازندران با بیان اینکه سازمان ثبت احوال کشور از جمله سازمان‌های پیشرو در اجرای اصل 44 در واگذاری تصدی‌گری خودش به بخش خصوصی است، گفت: بخشی از خدمات این سازمان در سال‌های 89، 90 و 91 به دفاتر پیشخوان دولتی واگذار شده است.

وی گفت: در سال نخست حدود سه دفتر را در شهرستان‌های ساری، بابل و قائمشهر به عنوان پایلوت ایجاد کردیم و 11 خدمت را که از طرف سازمان ثبت احوال تدوین و ارسال شده بود به آنها واگذار کردیم.

وفایی‌نژاد بیان داشت: اکنون در استان مازندران حدود 9 دفتر وجود دارد که در شهرستان‌های ساری و بابل هر کدام دو دفتر مستقر بوده و دفاتر دیگری در شهرستان‌های قائمشهر، نکا، بابلسر، تنکابن، بهشهر و محمودآباد فعال هستند.

وی اظهار داشت: مدیران بعضی از دفاتر به ما مراجعه می‌کنند و اعلام آمادگی می‌کنند که دفترشان با ثبت احوال همکاری کند که عملی نیست.

این مقام مسئول ادامه داد: ابتدای هر سال فراخوانی را در سایت ثبت احوال با همکاری کانون دفاتر پیشخوان می‌گذاریم تا متقاضیان در صورت داشتن شرایط لازم که در سایت موجود است، درخواست خود را تقدیم کنند.

وی اظهار داشت: درخواست‌هایی را که مستقیما به اداره ثبت احوال ارائه شود ترتیب اثر نخواهیم داد و فقط درخواست‌هایی را که از طرف کانون دفاتر پیشخوان به ما می‌رسد، مورد برسی قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/2296/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول