اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ویژه پارس جنوبی خبر داد

کشف 56 میلیارد ریال کالای قاچاق در پارس جنوبی

فرمانده انتظامی ویژه پارس جنوبی از کشف 56 میلیارد ریال کالای قاچاق در پارس جنوبی خبر داد.

کشف 56 میلیارد ریال کالای قاچاق در پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، خدابخش نیکنام ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تأمین امنیت و آرامش شهروندان از اساسی‌ترین اولویت‌های نیروی انتظامی است و در این مسیر اهتمام خاصی داریم.

وی افزود: همکاری مردم با نیروی انتظامی گامی اساسی در ایجاد امنیت پایدار است و در این راستا باید اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

فرمانده انتظامی ویژه پارس جنوبی خاطرنشان کرد: با تشکیل کارگروه‌های تخصصی، پیشرفت کار ساماندهی و تأمین امکانات و تجهیزات مراجعین در یگان‌های انتظامی شهرستان به‌صورت هفتگی، رصد، بررسی و مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و با پشتوانه اخذ نظریه‌ها، پیشنهادات و انتقادات مردمی در ارتباطات حضوری و تلفنی که وجود دارد در راستای نگرانی‌ها، گام‌های موثری برداشته شده و استمرار دارد.

نیکنام تصریح کرد: در راستای رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع، اماکن انتظامی در سال جاری بهسازی شده و خوشایندسازی محیط به بهترین نحو ممکن در شهرستان صورت پذیرفته که طی هفته آینده سه پروژه عظیم افتتاح خواهند شد.

فرمانده انتظامی پارس جنوبی گفت: از تمامی فرصت‌های موجود در منطقه به منظور تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها برای نظم و امنیتی مطلوب، پایدار و نو استفاده شود و همه باید در این مسیر گام برداریم.

نیکنام بیان کرد: توسعه مدارس، دانشگاه‌ها، کتابخانه‌ها و اماکن علمی که محل شکل‌گیری فرهنگ‌هاست باید به‌صورت چشمگیری پدید آید تا روز به روز به رشد فرهنگی بیشتری برسیم.

وی با اشاره به اقدامات منطقه انتظامی عسلویه در یکسال اخیر گفت: اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز، کشف مقدار 374 کیلوگرم انواع مواد مخدر، ابزار مصرف و همچنین انهدام چندین باند تهیه و توزیع مواد مخدر، اجرای حکم قضایی و تعیین جریمه‌های اقتصادی برای مجرمین از جمله این برنامه‌ها بوده است.

نیکنام افزود: در زمینه کشفیات مشروبات الکلی و سلاح و مهمات غیرمجاز نیز توفیقات خوبی حاصل شده که نتیجه رسیدگی به تخلفات راهور و اعمال مقررات خودروهای متخلف، کاهش محسوس تصادفات را در بر داشته است.

فرمانده انتظامی ویژه پارس جنوبی از کشف 56 میلیارد ریال کالای قاچاق در پارس جنوبی خبر داد و ابراز داشت: در بحث کشفیات کالای قاچاق و فرآورده‌های نفتی مبارزه بی‌دریغ و مستمر این مجموعه ادامه داشته و کشف کالای قاچاق به ارزش تقریبی 56 میلیارد ریال در یکسال گذشته حاصل مبارزه با قاچاق کالا در این منطقه مهم بوده است.

وی به برگزاری مراسم هفته ناجا اشاره کرد و ابراز داشت: هدف از برگزاری هفته ناجا، تعمیق سطح تعامل دستگاه‌های دولتی، ادارات، دستگاه‌های غیردولتی و مردم است که ما انتظار همکاری و تعامل را از همه ادارات داریم.

انتهای پیام/2451/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول