اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرزبانی ایلام:

مرز مهران از امن‌ترین خروجی‌های کشور است / قاچاق در این مرز صفر است

فرمانده مرزبانی استان ایلام گفت: مرز مهران از امن‌ترین خروجی‌های کشور است.

مرز مهران از امن‌ترین خروجی‌های کشور است / قاچاق در این مرز صفر است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سرهنگ لطفعلی پاکباز صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته مرزبانی جمهوری اسلامی و مرزبانان مستقر در این خروجی و همکاری صمیمانه دستگاه‌های مرتبط با موضوع از جمله حوزه مدیریت ارشد استان این مهم به خوبی محقق شده است. 

فرمانده مرزبانی استان ایلام گفت: اکنون مرز مهران با استفاده از ابزارهای مدرن، اپتیکی و همچنین کادر توانمند و متخصص از امنیت خوب و مطلوب و قابل توجهی برخوردار است.

وی ادامه داد: پایش مرزی یکی از برنامه‌ها و سیاست‌های کلان مرزبانی بوده که خوشبختانه در استان ایلام این مهم به خوبی محقق شده است.

این فرمانده مرزبانی اضافه کرد: مرزبانی استان ایلام چندین ماموریت مهم را پیگیری کرده که استیفای حقوق مرزنشینان یکی از این برنامه‌ها و رویکردهاست.

فرمانده مرزبانی استان ایلام گفت: مبارزه با پدیده قاچاق و شبکه‌های قاچاق در مرز مهران از مهم‌ترین اولویت‌های مرزبانی استان ایلام است.

وی ادامه داد: برخورد با عابرین غیرمجاز در مرزها نیز یکی دیگر از برنامه‌ها و سیاست‌های کاری فرماندهی مرزبانی استان ایلام است.

پاکباز اضافه کرد: اعمال حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مرزها از اولویت‌های کاری فرماندهی مرزبانی استان ایلام است.

فرمانده مرزبانی استان ایلام گفت: این اعمال حاکمیت‌ها در مقاطع مختلف معنا و مفهوم را داشته که از گشت‌زنی در مرزها تا مقابله با تجاوزات مرزی و ملاقات با طرف مقابل تعریف دارد.

انتهای پیام/2246/ل20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول