اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی فرماندهی کل سپاه

مهندسی سپاه کربلای مازندران به عنوان معاونت موفق برگزیده شد

معاونت مهندسی سپاه کربلای مازندران با تلاش، جدیت و سرعت در فعالیت‌های عمرانی و اقتصادی در جشنواره مالک اشتر تهران از سوی فرماندهی کل سپاه به عنوان معاونت موفق استان‌ها برگزیده شد.

مهندسی سپاه کربلای مازندران به عنوان معاونت موفق برگزیده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از معاونت مهندسی سپاه کربلای مازندران، این معاونت با پیگیری و جدیت در اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی از قبیل ساخت سوله‌های صالحین، ساخت سوله‌های 9 دی، ساخت پروژه در حوزه‌های مقاومت بسیج تکمیل ساختمان‌های آمفی تئاتر در استان پس از حضور در جشنواره مالک اشتر به عنوان موفق‌ترین معاونت مهندسی در بین معاونت‌های مهندسی سپاه کشور شناخته و با دریافت لوح تقدیر مورد تشویق فرماندهی کل سپاه قرار گرفت.

مهندسی سپاه کربلای مازندران از بدو فعالیت خود همواره با تلاش، جدیت و پشتکار نیروهای خلاق و پر توان خود در راستای تحقق فرامین مقام عظمای ولایت و خدمت‌رسانی به آحاد جامعه، نقش به‌سزایی داشته که از آن جمله بر موفقیت‌های دوران دفاع مقدس در فعالیت‌های بازسازی پس از جنگ تحمیلی در سطح استان و حتی در سطح کشور کارنامه درخشانی به جای گذاشته است که یادآور رشادت‌های شهدا و رزمندگان سپاه کربلا در قالب لشکر خط شکن و ویژه 25 کربلا در دوران دفاع مقدس است.

انتهای پیام/2296/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول