اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده جدید سپاه عاشورا را بیشتر بشناسیم+ تصاویر

سردار سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز سردار غلام عسگر کریمیان را به عنوان فرمانده جدید سپاه عاشورای آذربایجان شرقی معرفی کرد.

فرمانده جدید سپاه عاشورا را بیشتر بشناسیم+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان بعد از پنج سال فرماندهی لشکر همیشه سرافزار عاشورا این پست را به سردار غلام عسگر کریمیان جانشین سابق فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل سپرد.

سردار کریمیان در کنار شهید مهدی باکری و دیگر یاران وی سال 59 جذب نیروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد و بیشتر در نیروی انسانی، اطلاعات و عملیات لشکر 31 عاشورا خدمت کرد.

در عملیات خیبر بعد از مجروحیت از ناحیه فک و صورت در طلائیه به اسارت دشمن درآمده و بعد از هفت سال در سال 1369 به میهن اسلامی‌مان بازگشت.

وی در تیپ یکم حضرت عباس لشکر 31 عاشورا با مسئولیت‌های گوناگون ادامه خدمت داد و در شهرهای ارومیه، کرمانشاه، تبریز، قم و اردبیل در پست‌‌های فرماندهی خدمت کرد و آخرین پست وی جانشینی فرماندهی سپاه حضرت عباس استان اردبیل بود.

سردار کریمیان امروز در مراسم معارفه خود در حسینیه امام خمینی سپاه عاشورا با بیان اینکه خدا را شاکرم که بعد از سالیان طولانی به آغوش خانه پدری خود بازگشته و در کنار رزمندگان لشکر همیشه سرافراز عاشورا قرار گرفته‌ام، اظهار کرد: یاد شهید باکری حک شده در قلوب همه ایثارگران ملت آذربایجان و ایران است و یاد این شهید بزرگوار در طول سالیان نماد عزت مردم آذربایجان است.

انتهای پیام/60002/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول