اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

سپاه عاشورا بسیاری از تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده است

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: به فضل الهی و با یاری و همراهی سپاه قهرمان عاشورا و فرمانده دلاور آن توانسته‌ایم بسیاری از تهدیدها را در استان به فرصت تبدیل کنیم و روند توسعه استان و عبور موفقیت‌آمیز از موضوعات مختلف سیاسی و امنیتی را شاهد باشیم.

سپاه عاشورا بسیاری از تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه عاشورا در تبریز، حوادث بعد از انتخابات سال 88، سوءاستفاده جریان‌های خاص از تیم مردمی تراکتورسازی و حادثه زلزله ارسباران را از جمله تهدیداتی دانست که در سایه همراهی سپاه عاشورا و فرماندهی آن به فرصت تبدیل شد.

وی با بیان اینکه چه بسا مردم ما امروز حادثه زلزله ارسباران را فراموش کرده‌اند، افزود: سال گذشته در چنین ایامی، 400 هزار نفر از مردم ما زیر چادرها زندگی می‌کردند و 5 هزار کیلومتر مربع از وسعت استان با خاک یکسان شده بود، اما امروز به برکت همراهی سپاه عاشورا که با همه امکانات خود در مراحل مختلف امداد و نجات و سازندگی ایفای نقش کرد، کارنامه درخشانی رقم خورده است.

علیرضابیگی اضافه کرد: نقش سردار پورجمشیدیان در حادثه زلزله ارسباران، نقش بسیار برجسته‌ای بود و ایشان چهره شناخته‌شده‌ای برای مردم مناطق زلزله‌زده بودند که هیچ‌وقت فراموش نخواهند شد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه فرماندهان و شهدای سپاه عاشورا، اسوه دلباختگی و دلدادگی به انقلاب اسلامی هستند، گفت: سردار پورجمشیدیان یکی از تربیت ‌یافتگان مکتب عاشورا و دلدادگان امام راحل و شیفتگان رهبری عزیز است و این سردار دلاور و پاکباخته ما در مدت تصدی مسئولیت سپاه عاشورا، به عنوان یار امین و مشاوری دلسوز در همه صحنه‌ها حاضر شده و ایفای نقش کردند.

وی افزود: حضور فرماندهی سپاه عاشورا در موضوعات مختلف که چه بسا موضوعات نظامی هم نبودند برای ما مغتنم بود و نقش ایشان در توسعه استان و پشتیبانی از صنعت و تولید غیرقابل انکار است.

علیرضابیگی به همراهی نیروهای سپاهی و بسیجی در طرح‌های عمرانی و حوزه سازندگی در نقاط مختلف استان اشاره کرد و با بیان اینکه عملکرد سپاه عاشورا، همواره الگوی کارآمدی و شایستگی بوده است، افزود: از زحمات سردار پورجمشیدیان برای برافراشته شدن پرچم غیرت و اثبات کارآمدی دلدادگان انقلاب اسلامی در جای‌جای استان قدردانی و برای ایشان در مسئولیت‌های آتی آرزوی موفقیت می‌کنم.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین ضمن خیرمقدم به سردار کریمیان، فرمانده جدید سپاه عاشورا، گفت: سوابق باارزش این چهره درخشان انقلاب در مسئولیت فرماندهی سپاه عاشورا مایه افتخار است و امیدواریم ایشان با همراهی همه دستگاه‌های استانی، در مسئولیت خود موفق باشند.

انتهای پیام/60002/ن40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول