اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تجلیل باشگاه فولاد ماهان سپاهان از مهدی کامرانی

باشگاه فولاد ماهان سپاهان در مراسم اختتامیه بسکتبال نوجوانان آسیا از مهدی کامرانی به عنوان بهترین بازیکن باشگاهی در رقابت‌های آسیایی تجلیل به عمل می‌آورد.

تجلیل باشگاه فولاد ماهان سپاهان از مهدی کامرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از سایت باشگاه فولاد ماهان سپاهان، در ادامه فعالیت‌های فرهنگی ورزشی باشگاه فولاد ماهان سپاهان این باشگاه در مراسمی از مهدی کامرانی بازیکن ارزنده و شایسته خود در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا در اردن تجلیل به عمل می‌آورد.

مهدی کامرانی در سال‌های حضور خود در تیم‌های مهرام و ماهان در رقابت‌های آسیایی برای تیمش خوش درخشیده و افتخارات قابل توجهی را با این دو تیم کسب کرده و به عنوان بهترین بازیکن باشگاهی در رقابت‌های آسیایی شناخته شده است.

وی در آخرین حضور خود در تیم فولاد ماهان سپاهان با کسب عنوان قهرمانی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا برای کشور عزیزمان ایران افتخار‌آفرینی کرد.

باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان در نظر دارد در مراسم اختتامیه بسکتبال نوجوانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران از مهدی کامرانی یار خود در رقابت‌های آسیایی تجلیل به عمل آورد.

انتهای پیام/63006/ب/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول