اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی سیاسی تیپ 377:

تکریم و تعظیم مقام شامخ شهدا ضرورتی غیرقابل انکار است

رئیس عقیدتی سیاسی تیپ 377 گفت: تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدا ضرورتی غیرقابل انکار است.

تکریم و تعظیم مقام شامخ شهدا ضرورتی غیرقابل انکار است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام محمدرضا میرزاآقایی ظهر امروز در مراسم تجلیل از مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه امیر سرلشگر پرویز حبرانی تیپ 377  اظهار داشت: تکریم و تعظیم مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورتی غیرقابل انکار است.

رئیس عقیدتی سیاسی این یگان ادامه داد: شهدا با تاسی از اعمال و رفتار امام حسین (ع) درس فداکاری، وفاداری، از خود گذشتگی و شجاعت را به ما آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رساندند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی نموده و حماسه‌ای جاوید خلق کردند .

میرزاآقایی در ادامه ضمن یادآوری رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های شهید حبرانی در طول جنگ تحمیلی به ویژه عملیات غرورآفرین ثامن‌الائمه(ع) که منجر به شکست حصر آبادان شد، بیان داشت: شهید امیر سرلشکر پرویز حبرانی اعتقاد داشت انسان یک مرتبه از دنیا می‌رود و چه بهتر که در راه دین اسلام و وطن اسلامی از دنیا برود.

به گزارش فارس، شهید سرلشکر پرویز حبرانی در سال 1336 به استخدام ارتش در آمد و سرانجام پس از ماهها حضور در دفاع مقدس به عنوان فرمانده گردان 110 از تیپ سه لشکر77 در عملیات ثامن الائمه(ع) شرکت کرد و در تاریخ 8/7/1360 در محور آبادان ماهشهر مورد اصابت مستقیم گلوله دشمن قرار گرفت و به درجه والای شهادت نایل آمد.

انتهای پیام/2202/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول